Gjest gjesta Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Jeg synes trådene om rase og sex har vært litt lite spesifikke. Her er et forsøk på å rette opp de generelle betegnelsene. Kjør debatt, gjerne langt opp i rumpa.
Gjest Gjesta Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Bra du tar tak i dette Jeg syns det blir utrolig dumt å f.eks snakke om "asiafitter" eller "negerpikker". Asia og negerland er jo stooore geografiske områder, så de burde nok være mer konkrete for at vi skal kunne få en ordentlig vurdering.
Gjest Sativa Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Bra du tar tak i dette Jeg syns det blir utrolig dumt å f.eks snakke om "asiafitter" eller "negerpikker". Asia og negerland er jo stooore geografiske områder, så de burde nok være mer konkrete for at vi skal kunne få en ordentlig vurdering. ← Enig. Mye mer konkret må man være i slike tilfeller. For eksempel hvordan utfallet blir dersom en herlig masaikvinne parrer seg med en staut fyr fra Ulan Bator.
Gjest Gjesta Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 Enig. Mye mer konkret må man være i slike tilfeller. For eksempel hvordan utfallet blir dersom en herlig masaikvinne parrer seg med en staut fyr fra Ulan Bator. ← Der setter du fingeren på noe vesentlig ja
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2007 #6 Skrevet 21. januar 2007 Etter omfattende undersøkelser på KG er det mye som tyder på at norske kvinner, nærmere bestemt hvite kvinner fra østlandsfylkene, med overvekt av svenskegener som er videst mellom bena og trangest i hode. Dennne kvinne typen kjennetegne ved at mye vil ha mer, og at alle som ikke vil ha dem er det noe feil ved. Følgelig er bare dem selv som er normale. De vet at asiatiske kvinner, som typisk Thailanske og Fillipinske er minst like vide som dem selv, og at bare tapere ønsker seg forhold med slike kvinner. Derimot er norske kvinner som finner seg en tyrker, albaner, neger, muslim, smarte, sterke og uavhengige..... For alle vet at slike forhold varer lengre en andre, og problemer med foreldreansvar og besøksrett knappt eksisterer etter de få skillsmissene som har forekommet.. Dessuten har menn fra bla arabiske og mussslimske kulturer et kvinnesyn som virkeligt gir kvinner all den respekt de fortjener... Det sier seg selv at asiatiske kvinner på ca 1.60 som en kan holde rundt livet med hendene er videre mellom bena en norsk storfe som må gå sideveis gjenom dører for å få rumpa og hoftene med seg, det ligger i sakens natur... Ved å se litt på hvor mange kvinner her som er opptatt av stor pikk, forstår en deres angst for store lem, trange som de er for hvem vil vel sprenges og bli vid som en Thailansk lovedør...
Gjest gjesta Skrevet 21. januar 2007 #7 Skrevet 21. januar 2007 (endret) vid som en Thailansk lovedør... ← Det var nesten så jeg et øyeblikk trodde at skrivefeilen (den siste av dem) var gjort med hensikt. Endret 21. januar 2007 av Champagnepikken
Gjest Gjesta Skrevet 21. januar 2007 #8 Skrevet 21. januar 2007 (endret) Det var nesten så jeg et øyeblikk trodde at skrivefeilen var gjort med hensikt. ← Syns det var romantisk jeg. Istedenfor å snakke om det litt stygge f-ordet og det litt kliniske vagina, kan vi si kjærlighetsdøra, eller the love dør for de som er litt bereist og bevandret. Endret 21. januar 2007 av Embla s
Gjest Gjesta Skrevet 21. januar 2007 #9 Skrevet 21. januar 2007 Etter omfattende undersøkelser på KG er det mye som tyder på at norske kvinner, nærmere bestemt hvite kvinner fra østlandsfylkene, med overvekt av svenskegener som er videst mellom bena og trangest i hode. Dennne kvinne typen kjennetegne ved at mye vil ha mer, og at alle som ikke vil ha dem er det noe feil ved. Følgelig er bare dem selv som er normale. De vet at asiatiske kvinner, som typisk Thailanske og Fillipinske er minst like vide som dem selv, og at bare tapere ønsker seg forhold med slike kvinner. Derimot er norske kvinner som finner seg en tyrker, albaner, neger, muslim, smarte, sterke og uavhengige..... For alle vet at slike forhold varer lengre en andre, og problemer med foreldreansvar og besøksrett knappt eksisterer etter de få skillsmissene som har forekommet.. Dessuten har menn fra bla arabiske og mussslimske kulturer et kvinnesyn som virkeligt gir kvinner all den respekt de fortjener... Det sier seg selv at asiatiske kvinner på ca 1.60 som en kan holde rundt livet med hendene er videre mellom bena en norsk storfe som må gå sideveis gjenom dører for å få rumpa og hoftene med seg, det ligger i sakens natur... Ved å se litt på hvor mange kvinner her som er opptatt av stor pikk, forstår en deres angst for store lem, trange som de er for hvem vil vel sprenges og bli vid som en Thailansk lovedør... ← Befriende lesning! Det er tydelig at du har sett deg lei på dumme fordommer og at du selv er tolerant og fordomsfri
Gjest gjesta Skrevet 22. januar 2007 #10 Skrevet 22. januar 2007 Kjempebra at denne tråden blir flyttet mens asiatfittespørsmål, negerpikkspørsmål og negressespørsmål fortsatt henger igjen på seksualitet. Jeg lurer på om det har sammenheng med at et flertall av de lokale moderatorene er blonde.
Gjest glamourgirl Skrevet 22. januar 2007 #11 Skrevet 22. januar 2007 Hvorfor er denne tråden flytta? Åh, fordi jeg er blond!!! Altså, jeg er igrunnen glad i fitte uansett jeg. Samme hvilket land jeg er i.
Gjest Gjesta Skrevet 22. januar 2007 #12 Skrevet 22. januar 2007 Kjempebra at denne tråden blir flyttet mens asiatfittespørsmål, negerpikkspørsmål og negressespørsmål fortsatt henger igjen på seksualitet. Jeg lurer på om det har sammenheng med at et flertall av de lokale moderatorene er blonde. ← Ja her skiller man snørr fra bart med stø hånd! Du vet, det finnes flere negere og asiatiske p. og f. i verden enn asiatnegroide og for ikke å snakke om hvor få moderatorsamer-f som finnes. Så i et slikt perspektiv er det klart at asiatisk og negerland-anatomi er et mye mer interessant og seriøst tema.
Gjest gjesta Skrevet 22. januar 2007 #13 Skrevet 22. januar 2007 Men dog upresist. Jeg, for eksempel, har vært sammen med datteren til en av Kautokeinos største reindriftssamer, og har således grunnlag for egne meninger. De visste forresten ikke hvor mange rein de hadde, men de manglet 68. Tatt av kongeørn, ifølge refusjonskravet.
Gjest Gjesta Skrevet 22. januar 2007 #14 Skrevet 22. januar 2007 Men dog upresist. Jeg, for eksempel, har vært sammen med datteren til en av Kautokeinos største reindriftssamer, og har således grunnlag for egne meninger. De visste forresten ikke hvor mange rein de hadde, men de manglet 68. Tatt av kongeørn, ifølge refusjonskravet. ← Kongeørn? Trodde de bare røvet førskolebarn jeg :klø: Uansett - jeg syns som deg at KG diskriminerer moderatorsamer og asiatnegroide når vi ikke får diskutere vidde/lengde på deres underliv på samme måten som for de ordinære asiatene og negrene. (og jeg lurer veldig på hvorfor denne tråden er mer useriøs enn de nevnte andre trådene, men det er vel kanskje et sånt spørsmål man aldri får svar på, på lik linje med "hva er bortenfor verdensrommet" og lignende )
Gjest gjesta Skrevet 22. januar 2007 #15 Skrevet 22. januar 2007 Bortenfor verdensrommet ligger CD-rommet, i hvert fall ifølge min forlengst avdøde bestemor.
Gjest gjesta Skrevet 22. januar 2007 #16 Skrevet 22. januar 2007 (endret) (og jeg lurer veldig på hvorfor denne tråden er mer useriøs enn de nevnte andre trådene, men det er vel kanskje et sånt spørsmål man aldri får svar på, på lik linje med "hva er bortenfor verdensrommet" og lignende ) ← Spørsmålet er nok hva de som sitter med makt og myndighet (her inne, for ordens skyld) er nysgjerrig på. Eventuelt hvilke temaer de mener er rene personangrep, slik noen ifølge informerte kilder har fått klar beskjed om. Rart at så lite barter kan produsere så mye snørr. Endret 22. januar 2007 av Champagnepikken
Gjest glamourgirl Skrevet 23. januar 2007 #17 Skrevet 23. januar 2007 Kongeørn? Trodde de bare røvet førskolebarn jeg :klø: *albino med pipestemme* "Ørnen tek ikkje unga, ØRNEN TEK IKKJE UNGA!" (har du ikke sett "En håndfull tid"?)
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2007 #18 Skrevet 24. januar 2007 *albino med pipestemme* "Ørnen tek ikkje unga, ØRNEN TEK IKKJE UNGA!" (har du ikke sett "En håndfull tid"?) ← Det var sånn det var ja. (du er god til å parodiere, når du til og med klarer det via KG så jeg ler og ser det for meg!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå