Gå til innhold

Toastmaster?

Gjest Ballerina

Anbefalte innlegg

Gjest Ballerina
Skrevet

Hei! :)

Vi leter etter en god toastmaster i og rundt Haugesund - noen som kan anbefale noen?? Gjerne noen som kan ha et lite show eller noe sånn også i løpet av kvelden... I don't know... Hadde vært så gøy hvis noen vet!

- Ballerina

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninna mi brukte Sverre Vågen. Har godt rykte på seg her omkring. Var flink han, og dyktig til å holde kalaset i gang. Men han spilte på sånn keyboard og hadde "rytmeboks" der han spilte hele bandet liksom og sang i tillegg, og det var litt tacky syns jeg. Men så er jeg eks-musikklinje-elev og er veldig kresen på sånn da :)

Gjest Ballerina
Skrevet

Tusen takk for tips... hørtes ikke akkurat ut som min type... :sjenert: veldig kresen jeg også ;) Ikke noen eks-musikklinjer, men mamma er, så har jo lært endel av det :) Nei, hvis det er noen andre som har tips blir jeg veldig glad :)

Skrevet

det har jeg oxo tenkt på ballerina!

aner ikke hvem det skulle være?

somebody?

Gjest Ballerina
Skrevet

Jeg vet om en som heter Kurt Johannesen eller noe sånn... men han hadde mamma & stefar da de giftet seg... nå er det jo VÅRT bryllup, og da vil jeg ha noe annet... well... I don't know... mamma skulle tenke på det! Og når jeg får noen navn skal jeg legge det i dagboka mi så kan du se der :)

Skrevet

Vet at Kjell Hasselquist blir brukt en del som toastmaster, har ikke "opplevd ham" selv, men har hørt at han har fått gode tilbakemeldinger.

• 8 måneder senere...
Skrevet

Jeg trodde toastmasteren skulle være en som kjente brudeparet... Trodde ikke de ble booka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...