Gjest Ballerina Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Hei! Vi leter etter en god toastmaster i og rundt Haugesund - noen som kan anbefale noen?? Gjerne noen som kan ha et lite show eller noe sånn også i løpet av kvelden... I don't know... Hadde vært så gøy hvis noen vet! - Ballerina
Ginen Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Venninna mi brukte Sverre Vågen. Har godt rykte på seg her omkring. Var flink han, og dyktig til å holde kalaset i gang. Men han spilte på sånn keyboard og hadde "rytmeboks" der han spilte hele bandet liksom og sang i tillegg, og det var litt tacky syns jeg. Men så er jeg eks-musikklinje-elev og er veldig kresen på sånn da
Gjest Ballerina Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 Tusen takk for tips... hørtes ikke akkurat ut som min type... veldig kresen jeg også Ikke noen eks-musikklinjer, men mamma er, så har jo lært endel av det Nei, hvis det er noen andre som har tips blir jeg veldig glad
^me^ Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 det har jeg oxo tenkt på ballerina! aner ikke hvem det skulle være? somebody?
Gjest Ballerina Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Jeg vet om en som heter Kurt Johannesen eller noe sånn... men han hadde mamma & stefar da de giftet seg... nå er det jo VÅRT bryllup, og da vil jeg ha noe annet... well... I don't know... mamma skulle tenke på det! Og når jeg får noen navn skal jeg legge det i dagboka mi så kan du se der
Væren Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 Vet at Kjell Hasselquist blir brukt en del som toastmaster, har ikke "opplevd ham" selv, men har hørt at han har fått gode tilbakemeldinger.
Hildegard Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 Kan anbefale Svein Sjøen. Han er fra Karmøy, men det er jo ikke lange biten bort til Haugesund. Her er en link: http://www.artistsentralen.no/?Item=e002b4...27-88cb88b1731c
No Shorty Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg trodde toastmasteren skulle være en som kjente brudeparet... Trodde ikke de ble booka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå