Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var jo triste nyheter.

Du kan lese alt om det her

http://www.colorfulsprinkles.com

Tydeligvis har Bare Escentuals sett seg lei på at Corina selger så mye samples og hun har bestemt seg for å stenge butikken.

Hun starter et stort salg 1.februar og når det er tomt er det over.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvor mye tar hun i shipping egentlig? Og hvor mange ganger holder en "sample" ca? Vet jo de er drøye skygger men :)

Endret av GoldenGlow
Gjest Tittitt
Skrevet

Må man registrere seg for å få denne rabattkoden?

Og må man registrere seg der i det hele tatt? :)

Skrevet (endret)

Husker ikke eksakt porto er en stund siden jeg bestilte sist men det er ihvertfall ikke mer enn ca $5.

Prøvene er svært drøye spesielt linershadowsen og du har dem lenge uten at jeg skal gjette på antall uker :)

og nei man trenger ikke registrere seg men rabattkodene virker ikke før februar.

Endret av Chic' Wilma
Skrevet

Tusen Takk :) skal prøve å bestille fra henne 1.feb :)

Gjest Tittitt
Skrevet

Finner ikke fargen 2,3 i I.D's foundation der jeg... er jeg blind eller?

Skrevet
Hvor mye tar hun i shipping egentlig? Og hvor mange ganger holder en "sample" ca? Vet jo de er drøye skygger men :)

Jeg spurte Corina om shipping kostnader for en ukes tid siden. Shippingkostnadene er 5 dollar pluss et beløp ekstra per produkt. I tillegg er det 50 cent ekstra per foundation i full størrelse, og 35 cent per prøve. For de andre produktene vet jeg ikke...

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Hvilke produkter anbefaler dere å kjøpe nå før det tar slutt? :sminkedokke:

Skrevet
Hvilke produkter anbefaler dere å kjøpe nå før det tar slutt?  :sminkedokke:

Alt mulig egentlig. :)

Foundation prøver for alle som ikke har prøvd ennå eller fremdeles lurer på hvilken farge de passer.

Bisque er det eneste i.d produktet jeg fremdeles bruker regelmessig.

Visker bort arr, føflekker og røde flekker på et blunk.

Øyenskygger bør man vel plukke med seg og ikke minst koster.

Kan også være lurt å plukke med seg en prøve av Warmth. Den prøver de å prakke på deg på de fleste hudpleiesalonger og den følger med mange kits, så det kan være greit å finne ut om man egentlig vil ha og kler den.

til slutt.

Bon Bon Linershadow.

Skrevet

Men sånn jeg forstod det skulle hun ikke selge PRØVER til nedsatt pris?

Skrevet

Ikke prøver til halvpris men prøvene skal uansett ut og det er ikke så mange seriøse alternativer til å kjøpe prøver når Corina blir borte.

Det kan lønne seg å kjøpe prøver og andre ting man MÅ ha med engang da mange har bestemt seg for å handle nå, slike at C ikke taper for mye penger.

Sannsynligvis vil det bli svært utplukket til februar, ser at det allerede er farger som begynner å forsvinne.

Skrevet (endret)
Bisque er det eneste i.d produktet jeg fremdeles bruker regelmessig.

Visker bort arr, føflekker og røde flekker på et blunk.

Øyenskygger bør man vel plukke med seg og ikke minst koster.

Kan også være lurt å plukke med seg en prøve av Warmth. 

Hvor store er prøvene? samme str som Pure lux?

og hvilken kost bruker du til concealeren? Forresten, hvilken bisque-concealer bruker du (jeg bruker 2.3 i found. og lurer litt på hvilken concealer som passer til denne).

vet du om de tomme boksene man kan kjøpe er ID-esker, eller er de et annet merke/"noname"? jeg har prøver fra pure lux men de har ikke det hvite belegget i lokket som ID har som er så godt for at sminken fester seg skikkelig til kosten.

til slutt (ble mange spm her :) ); hvilken warmt anbefaler du? Warmt all over face color?

Endret av LadyInRed
Skrevet

Prøvene er ganske store i små runde bokser.

Øyenskygger varer kjempelenge.

Jeg bruker i.d Maximum Concealer Brush til Original Bisque.

I i.d foundation brukte jeg en blanding av Fair og Medium og bisquen var like fin uansett hvilken blanding så den passer sikkert fint til 2,3 også.

Samtidig tror jeg også du kan bruke Summer Bisque, den er litt gulere men ikke spesielt mørk. Kan være lurt å plukke med seg en prøve av begge. :)

Jeg bruker nå Kiss Me Minerals sin Anne som er en av de lyseste fargene deres og bisquen er like fin nå også. Men Anne er en litt kald farge og har litt rosa som Fair og Medium.

De eneste boksene som ikke er tomme i.d bokser er de det står sample jars på, som er de hun bruker til prøver så alle bortsett fra de skulle da ha dette voksbelegget.

Når det gjelder anbefalinger av Warmth og Radiancer og du ikke har prøvd noen før, synes jeg du burde plukke med deg de mørkeste, i tilfelle du kler dem, Warmth, Warm Radiance og Faux Tan og et par av de lysere, Bare Radiance, Clear Radiance eller Pure Radiance (Glee og Trudy er også fine :) )

Det ble vel ikke særlig hjelpsomt dette siden jeg ramser opp alt men før jeg skiftet merke var jeg i.d bruker i mange år så selv om jeg har byttet mine farger har jeg fremdeles et varmt forhold til mange av i.d sine. :)

Skrevet (endret)

Hvilken concealer fra I.D kan passe for en med svært lys hud?

Endret av Sprilla
Skrevet

jeg bestilte idag 7 prøver, og betalte 6,75 dollar i frakt

Skrevet (endret)

Selges disse produktene i Oslo? Eventuelt hvor...

Endret av Coco Chanel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...