Tante M Skrevet 21. januar 2007 #1 Del Skrevet 21. januar 2007 Skal male veggene på kjøkkenet mitt og har to fargevalg. Det ene er eggehvit og det andre er en lys toscanaaktig farge jeg ikke husker navnet på, men som er som toscanaen men en anelse lysere...... Blir eggehvit for kaldt kanskje? Vurderer også å ha eik eller valnøtt på gulv, har dette noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 21. januar 2007 #2 Del Skrevet 21. januar 2007 Eggehvit er sansynligvis veldig lik den fargen du har på skapene. Kan du ikke prøvemale og se? Man ser fort om det blir for lyst eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 21. januar 2007 #3 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) .. Endret 17. oktober 2017 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dingo Skrevet 21. januar 2007 #4 Del Skrevet 21. januar 2007 Tror jeg hadde gått for den varmeste fargen Blir fort veldig sterilt når alt er hvitt, hvis du ikke har veldig mye på veggene da ( der det ikke er overskap). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 23. januar 2007 #5 Del Skrevet 23. januar 2007 Eggehvit blir veldig gul i forhold til "vanlig" hvit, jeg hadde valgt en annen farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 23. januar 2007 #6 Del Skrevet 23. januar 2007 Våre skapdører er fabrikkmalt egghvit selv om de ser helt hvite ut. Vi skal ha vegger i egghvit. Jeg er kjempelei beige farger, syns det ser så skittent ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 24. januar 2007 #7 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg har hvit kjøkkeninnredning, og vegger i "Hvit narciss" (0005y20r), som er gulere enn eggehvit. Jeg var spent på hvordan det ville bli, men valgte å prøve siden rommet ved siden av har den fargen, og jeg ønsket en helhet. Det ble veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 24. januar 2007 #8 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg har helt hvit innredning med fargen lys antikk på veggen. I tillegg har jeg helt hvite fliser over benken. Var litt nervøs for å få det for hvitt jeg og, men det ble veldig fint! (synes jeg selv). Jeg har et lite kjøkken, mørk skifer benkeplate og skiferfliser på gulvet. Vil tro det har en del å si at man brekker opp litt med en annen farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante M Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 29. januar 2007 Da har jeg malt kjøkkenet i caffe latte... Syntes kanskje den ble litt mørk? Men ble renere enn den jeg hadde før, den syntes jeg var for gul/rød, slik at den virket litt skitten i forhold til kjøkkeninredningen. Den virker mørkere enn på soverommet/gangen, men der har jeg tre spotter i taket. Kan dette ha noe å si, mon tro... Skal skifte ut den gamle kjøkkenlampen. Tenkte å ta en som lyser "oppover" dvs glasskupler som er åpne oppe, men burde kanskje ta soptter som kan gi mer lys... Noen med kunnskap om lyssetting.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå