Gjest marilyn Skrevet 15. februar 2003 #1 Del Skrevet 15. februar 2003 jeg var på den alternative messen i trondheim idag. har alltid likt å dra dit for å se. men i år tenkte jeg at faderrullan det er jo mye søkt her, og de skal jo ha 100 kroner for en "konsultasjon" som varer i 3-5 minutter... hallllooo. Litt av en times betaling?? det virker jo upoffesjonelt og pengeutsugende.. jeg har faktisk trodd mer på det om de hadde litt mer "down to earth" priser.. Mange av de tror jeg faktsik på. var til en healer der en gang. og det var kjempe godt!!! men han og tok 400 kroner for 15 minutter... jeg synes det blir litt sykt jeg.. man må jo være "RIK" for å ha råd til det?!?! de undergraver sin egen troverdighet med slike priser synes jeg.. Ikke rart de tiltrekker seg mange "fakere" iallefall. De tjener jo fort penger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. februar 2003 #2 Del Skrevet 16. februar 2003 Høres mye ut ja men forundrer meg ikke egentlig. Det meste er jo dyrt i dag. Kommer denne messa til Oslo forresten? Har en venninne i Tr.H som var på den og som synes den var bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 16. februar 2003 #3 Del Skrevet 16. februar 2003 den er i Oslo hvert år, i Oslo Spektrum. har iallefall vært der før, vet ikke om de har hatt den andre steder i den senere tid. jeg går der hvert år, her i Stavanger. har stått på stand med Shanti (tantes butikk) i noen år, og da fikk jeg gratis inngang. men det er blitt steike dyrt ja. de føørste årene jeg var med kostet det 20-30 kroner dagen, og alt var gratis av foredrag osv. nå koster det bortimot 100 kr dagen. herregud, før kunne jeg gå alle dagene, for det er forskjellige foredrag fra dag til dag, men nå har jeg likosm ikke råd til å gå mer enn 1 dag, og må velge bort såååmange interessante foredrag :cry: Iset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 21. februar 2003 #4 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg har bare vært på en alternativ messe i Tønsberg jeg da. Men da jeg var der, var det så spennende og mye jeg hadde lyst til som å bli spådd og ta bilde av auran min. Men at det koster så mye og at de skal ha så høye priser gjør at jeg mister noe av gleden. En drar jo ikke dit bare for å kikke. Synd det skal koste så mye. Skjønner veldig godt den tankegangen ja at en begynner å bli mistenksom og lurer på hvor seriøse de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 21. februar 2003 #5 Del Skrevet 21. februar 2003 Midnattsol: Den er i Oslo (Spectrum?) en helg i November hvert år. Jeg synes også det er styggdyrt, men siden jeg går bare en gang i året, så sparer jeg opp litt penger for å bruke de der. Jeg er jo klar over at en del av de er der bare for å tjene penger, men jeg syns bare det er litt deilig å bruke penger på meg selv. Jeg syns alternative ting kan være veldig interessant og morsomt. Kunne sikkert like godt brukt pengene på en ansiktsmassasje eller to eller noe annet deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 21. februar 2003 #6 Del Skrevet 21. februar 2003 jeg var på alternativ messe i Spektrum for en del år siden. Som andre skrier, det meste kostet veldig mye, det ble litt for mye "kremmer ånd" og litt for lite annet for min smak. Etter det har jeg ikke giddet å dra dit. KAnskje jeg skal gi det en ny sjangse neste år? Burde ikke denne tråden være på alternativt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sivi Skrevet 21. februar 2003 #7 Del Skrevet 21. februar 2003 Selvfølgelig er dette dyrt. De som deltar på disse messene er der for å tjene penger......og desverre er det mange som blir lurt og betaler i dyre dommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 24. februar 2003 #8 Del Skrevet 24. februar 2003 Har vært på alt.messa i oslo to år på rad. (kommer til å fortsette) Bare inngangen koster 150kr, men det er jo greit mtp kostnadene for lokalet. Det første jeg tenkte når jeg så prisene der inne var: "Herregud, her sitter de og promoterer sitt arbeid og tar betalt for det.. burde det ikke være gratis slik at man kan teste ting?" Men etter en time forstod jeg hvorfor. Hvis det var gratis, hadde alle kommet til å ville prøve alt. Det hadde blitt et stort kaos med lange køer og sure folk. Jeg tror de tar betalt for å søke seriøse kunder. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå