Gå til innhold

Negresser

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Synes de lyse flotte damene er best jeg da. Norske eller ikke.

Langt lyst hår.....mmmmmmmm.....

Jeg har forstått det dit hen at de lyse er vel ikke de som er de skarpeste knivene i skuffen. Dem er rimelig romslig inni i sitt hode.

Men og putte kuken inn i dem går vel i ny og ne, bare for og få tømt seg.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Det har du helt ret i såne blånde damer, dem er dume som brød. Det er jeg også, får jeg er blånd, azzå, å fordi vi puler hele tida er vi så slake i fita at det ike er noe å skryte av med knulings heler.

Gjest LilSweetie
Skrevet
Hvis vi skal generalisere, og det skal vi jo på et forum som dette  ;) , så

har negroide damer helt utrolig fantastiske romper, de har gode bryst, og sjokofargen er fabelaktig flott!

(Asiatere har som kjent ingen rompe eller bryster, men de er jo trangere  ;) )

:hoho:

Dette har nok ingenting aa gjore med hvorvidt hun er god i senga eller ikke, men hun som spiller den tredje konen til Idi Amin i The Last King og Scotland er saa vanvittig fin at jeg kunne blitt lesbisk paa flekken.

Skrevet
Det har du helt ret i såne blånde damer, dem er dume som brød. Det er jeg også, får jeg er blånd, azzå, å fordi vi puler hele tida er vi så slake i fita at det ike er noe å skryte av med knulings heler.

Ha, Ha, Ha.

Du var bra snar på banen og svare. :frustrert:

Trur du følte deg litt truffet. :ler:

Gjest LilSweetie
Skrevet

Ja, det er saann det fungerer. Man kan se hvor smart noen er paa haarfargen, og hvor bra noen er i senga paa hudfargen.

Blondien Margaret Thatcher, f.eks, var skikkelig dum og deilig.

Skrevet
Hvis vi skal generalisere, og det skal vi jo på et forum som dette  ;) , så

har negroide damer helt utrolig fantastiske romper, de har gode bryst, og sjokofargen er fabelaktig flott!

(Asiatere har som kjent ingen rompe eller bryster, men de er jo trangere  ;) )

Om de er bedre i senga tviler jeg på. Kommer nok an på hvor de kommer fra, og hvilket samfunnslag de tilhører.

Omskjæring av kvinner er vanlig i Afrikanske land, og en omskjært kvinne vil helst ha sexakten over så fort som mulig og nyter/ønsker å gi nytelse i liten grad.

omskjæring er ikke så veldig vanlig i afrikanske land nå lengre.

Skrevet

har ikke prøvd så mange negresser, men tror de er best likevel :sjarmor:

Gjest Mann 41
Skrevet

Herlig sjølironi du har!

Det tyder jo på at du er mer enn skarp nok, ikke bry deg om han kødden som mobber deg her.

Som sagt så liker jeg dere best :klem:

Skrevet
Omskjæring av kvinner er vanlig i Afrikanske land, og en omskjært kvinne vil helst ha sexakten over så fort som mulig og nyter/ønsker å gi nytelse i liten grad.

Bare for å ha nevnt det...kvinnelig omskjæring er IKKE vanlig...Det utføres bare i noen ganske få land, og da i relativt små, tradisjonelle samfunn.

De aller aller fleste afrikanske kvinner er følgelig ikke omskjærte.

Gjest glamourgirl
Skrevet
Ha, Ha, Ha.

Du var bra snar på banen og svare. :frustrert:

Ja, derr traf du spikeren med hameren gitt!

Skrevet
Bare for å ha nevnt det...kvinnelig omskjæring er IKKE vanlig...Det utføres bare i noen ganske få land, og da i relativt små, tradisjonelle samfunn.

De aller aller fleste afrikanske kvinner er følgelig ikke omskjærte.

jaha?

ta en titt på de landene som er skravert i dette kartet, de forteller litt om hvor stor del av landene som omskjæres i forskjellig grad..

vil ikke si at 28 afrikanske land er "noen ganske få", men vi har selvsagt forskjellig oppfatning av hva som er lite og hva som er altfor mange...

må også få si det, at dette skjer IKKE bare i små, tradisjonelle samfunn, det skjer i forskjellige samfunn av forskjellige grunner. Det har vist seg å være mindre omskjæring der familien er høyere utdannet, men ellers er det liten forskjell mellom land og by.

Skrevet

omskæring av kvinner var mer vanlig enn jeg trodde ja, trodde det var svært få land som praktiserte det nå, men det er jo bra å se at det er en tilbakegang.

Skrevet

veldig bra at det er tilbakegang ja.

Gjest Chrizzy
Skrevet
En diskusjon i kameratgjengen nå er om negresser er bedre enn hvite damer i senga.

Har nemlig hørt at negresser er det.Kanskje det er feil..eller..??

Noen mannfolk her som har erfaring med negresser???

Hva syned dere forresten om rumpene på disse damene???  WOW

Jeg tror nok de er mye flinkere enn oss ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...