Tone B Skrevet 15. februar 2003 #1 Skrevet 15. februar 2003 Hei! Jeg skal gifte meg 2 august og lurer på om noen kan annbefale meg fine festlokaler i Bærum. Gjerne et sted hvor vi ordner med mat og drikke selv..
Gjest Vestlandstausa. Skrevet 16. februar 2003 #2 Skrevet 16. februar 2003 Ei venninde av meg gifta seg i 2001. Dei hadde festen på Skui Grendahus. Veldig ålreit. Dei fikk maten frå Lommedalen catering- dei hadde hovmester og kokk. dei sjøle skaffa serveringshjelp. Dei betalte ca. 3500,-. Lykke til, Vestlandstausa, ikkje logga på. :D
Liz Skrevet 16. februar 2003 #3 Skrevet 16. februar 2003 Vi skal ha festen på Bærum Seilforenings selskapslokaler på Høvik. Stedet ligger nydelig til helt nede ved sjøen. Betaler ca 4000 for leie - kommer ann på hvor mange gjester dere skal ha.
E Skrevet 17. februar 2003 #5 Skrevet 17. februar 2003 Sjekk også Øverland gård selskapslokaler på Bekkestua, eller Fossum IL Klubbhus (http://www.fossumif.no/leie/index.html)
Imax Skrevet 17. februar 2003 #6 Skrevet 17. februar 2003 Roklubben på Kalvøya har flotte lokaler, men litt lite. Ellers vil jeg anbefale Vennskaben i Asker (ordner alt selv). Men det spørs om du får plass, vi bestilte over et år i forveien, og da var helgen før og helgen etter booket....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå