Gå til innhold

Kribling i øret

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann!

Jeg har i noen uker nå hatt en slags kribling i øret, kan også føles som et trykk.. Grenser til ubehagelig. Jeg er døv på venstre øret, så jeg opplever dette kun på høyre øre.. Noen som har en peiling på hva det kan være (eventuelt tegn på?) ? :forvirret:

Endret av Mystisk
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kløe?

Du har ikke noe eksem, flass eller kanskje tørr hud innover øregangen?

Skrevet

Ingen kløe eller eksem eller noenting.. :forvirret: Tenker jeg tusler meg til legen imorgen. :)

Skrevet

Vært hos legen?

Første jeg tenkte var at du kanskje hadde fått en eddekopp som hadde laget reir i øret ditt.. Men du har kanskje funnet ut av det?

Skrevet
Vært hos legen?

Første jeg tenkte var at du kanskje hadde fått en eddekopp som hadde laget reir i øret ditt.. Men du har kanskje funnet ut av det?

Ekkelt! Men leste en plass at det som regel gjelder dem som har operert øret og fått større øregang. Men nei, var nok ikke det.

Fikk noe å spyle øret med, bare, og går bedre nå. :)

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Hoi! Jeg har nesten det samme, bare at det dunker i mitt øre :( Iallfall på natta hele tiden, jeg blir gæren! Vet det er fordi alle andre kanaler er helt tette og sånt skjer da, men jeg er livredd for å sprenge trommehinna mi :grine: Kan det skje? Og hvor lenge er jeg døv da?

Skrevet

Trommehinna mi røyk igår. Og jeg er ikke døv...

Gjest Bentebent(for lat til å logge in
Skrevet
Hoi! Jeg har nesten det samme, bare at det dunker i mitt øre :( Iallfall på natta hele tiden, jeg blir gæren! Vet det er fordi alle andre kanaler er helt tette og sånt skjer da, men jeg er livredd for å sprenge trommehinna mi :grine: Kan det skje? Og hvor lenge er jeg døv da?

Du blir ikke døv av et hull i trommehinnen. Har du ellers normal hørsel vil du ikke merke noen stor nedgang i hørselen, og hullet vil gro fort. Maksimalt nedsatt hørsel for hull i trommehinnen er 60desibel, men da må nesten hele trommehinnen være borte, og det skjer ikke etter en vanlig ørebetennelse. Er ikke så veldig vanlig at det går hull på trommehinnen ved ørebetennelse heller. Bruk nesespray så reduserer du faren for at trykket i øret blir så høyt at trommehinnen ryker.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Åh nå så. Har alltid hørt du blir døv av det :P

Bruker ikke nesespray fordi jeg blir bare dårligere av det, men kroppen klarte seg jo før i tiden uten sånt fjoll så det går nok bra :tommelsmil:

Håper bare ikke den sprenger. Kommer det guf ut?

Skrevet

Det kommer masse grønn verk ut av øret mitt ja.. Svært delikat.. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...