Gå til innhold

Hvordan oppbevarer du dine spoler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså de små snellene som er undertråden i en symaskin? Hvordan oppbevarer man sånne best for å unngå komplett kaos?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg har bare tre jeg, og de ligger i en liten boks sammen med ekstra symaskinnåler. Kjekkest å ikke ha så mange synes jeg, og så bare spoler jeg opp den fargen jeg trenger når jeg skal bruke dem. Fjerner det som er igjen av tråd etter bruk/når jeg har sydd ferdig plagget.

Skrevet

Fulgte med en fin boks når jeg kjøpte maskina. Den har 10 små rom med plass til en spole i hver. Den har også rom til ekstra nåler, og store trådsneller. Genialt :)

Skrevet

Heldiggris. Men sånn boks har ikke jeg.............

Skrevet

Nei, men siden de blir laget så er det sikkert mulig å få tak i en plass :)

Skrevet

Jeg gikk på en sportsbutikk å kjøpte en boks som er beregnet for fiskesluker. Rommene er akkurat så store at jeg får plass til en snelle og en spole i hvert rom.

Skrevet

Symaskinen min har et lite avtagbart Skap på baksiden, hvor det er egne plasser til spoler, nåler, føtter , div verktøy ol. Kjempegreit! Med den gamle maskinen lå alt i en boks, evig kaos......

Skrevet

Stikk innom en butikk der de selger symaskiner, stoff.. der har de bokser som er laget til oppgaven... Jeg har blandt annet denne Kjempe kjekk!!

Gjest Dallandra
Skrevet
Stikk innom en butikk der de selger symaskiner, stoff.. der har de bokser som er laget til oppgaven...  Jeg har blandt annet denne Kjempe kjekk!!

Åh! Den så kjekk ut!!

Skrevet

Mamma sydde en del da jeg var liten. Hun hadde en trefjel som hang på veggen med små og store spiker i som hun tredde spoler og trådsneller på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...