Gå til innhold

ARGH! Fått kamera til jul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å ta bilder klarer jeg, men nå sitter jeg her med et jævla horekamera, to teite ledninger og en haug med manualer jeg ikke skjønner dritten av (SVENSK er tydeligvis representanten for de nordiske språkene :frustrert: ). Jeg vil ha bildene INN på pc-en... Kan ikke vekke 14 år gammel søster som helt åpenbart har mer teknisk innsikt enn meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Putt kabelen inn i pc'en og kameraet, så kan du gå på "min datamaskin/my computer", finn kameraet og åpne mappen med bilder derfra. Så kan du markere alle bildene og kopiere de til en annen mappe :)

Skrevet
Putt kabelen inn i pc'en og kameraet, så kan du gå på "min datamaskin/my computer", finn kameraet og åpne mappen med bilder derfra. Så kan du markere alle bildene og kopiere de til en annen mappe :)

Jeg vet ikke hivlken kabel :frustrert: Jeg har to ledninger. Den ene har to runde ender og en tykk sak, ingen av de passer i hullene. Så har jeg en annen ledning med to flate ting, den ene er for stor til hullet, den andre har jeg forsøkt å presse inn med makt uten hell. Vet heller ikke hvor i pc-en dette skal inn

Skrevet

æh... :rodme:

Den ene tingen gikk inn i kameraet. Det er to ting på den andre siden. Hvor pleier de å skulle inn i en stasjonær pc? Og hva er den andre ledningen da trolig til?

Skrevet

Hvis den andre enden er flat skal den inn i en av de flate inngangene du har på maskinen din (en laptop har som oftest to, usb heter det)

Har du en eldre stasjonær kan det tenkes at du trenger en overgang fra den flate til en rund. Se om du har en inngang foran eller bak på maskinen din den kan passe i dersom det er en stasjonær

Skrevet

Den andre ledningen..

Hmm...

Kan du forklare nærmere?

Skrevet
Hvis den andre enden er flat skal den inn i en av de flate inngangene du har på maskinen din (en laptop har som oftest to, usb heter det)

Har du en eldre stasjonær kan det tenkes at du trenger en overgang fra den flate til en rund. Se om du har en inngang foran eller bak på maskinen din den kan passe i dersom det er en stasjonær

Den flate rektangulære tingen er inni kameraet. I andre enden er det to runde tingester, en gul og en hvit

Skrevet

Okay det er for å koble kameraet til tv'n for å se bildene der.

Men den andre kabelen da? Går det ikke å koble den til kameraet i det hele tatt?

Hvilket kamera er det?

Skrevet

Casio et-eller-annet... Faen at kassen står på GULVET da, må jo krabbe under her for å sjekke om tingene skal inn på baksiden! (Er det trolig forresten?)

Skrevet
:ler: *elsker denne tråden*
Skrevet

Hore-fitte-drittopplegg!!!

Søsteren min gjorde det "sååååå enkelt" i går!!!!!!!!!!!

:frustrert::frustrert::frustrert:

Hun har sikkert nyere pc enn meg og jeg må sikkert ha bedritent dyrt fitte-EKSTRAUTSTYR!!!!!!!!!!!!!!

Også er sims-spillene mine borte, tatt av nevnte søster!!!

ARGH!!!

Skrevet (endret)

Men den andre kabelen, er de to flate endene like store? og 1,5-2 cm brede?

Det høres litt rart ut... hmm

Har du noen spesifikasjon på casiokameraet?

Endret av Vampyra
Skrevet
Casio et-eller-annet... Faen at kassen står på GULVET da, må jo krabbe under her for å sjekke om tingene skal inn på baksiden! (Er det trolig forresten?)

Ja når du har stasjonær er de aller fleste utgangene bak, men på de nyere tårnene finner du også usb utganger foran :)

Skrevet
*hente meg litt popkorn*

jeg har spist opp mitt :hoho:

men du kan låne microen om du vil :kose:

Skrevet

Beklager folkens, men nå har vi gått over til telefon :ler:

Skrevet

Sitat Pulver:

"eh... hvis man prøver den opp ned passer den jo... :sjenert: "

Skrevet
Beklager folkens, men nå har vi gått over til telefon :ler:

det der er RÅTTENT gjort!! klokka er tre på natta og det skjer ikke en drit her inne, og så flytter dere den kuuleste tråden over på TELEFON?!?!?!?!?!!

:sinna:

Skrevet
Sitat Pulver:

"eh... hvis man prøver den opp ned passer den jo... :sjenert: "

:hoho:

fadesen tilgitt, takker for herlig sitat :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...