Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hvilken bok leser du nå? Hva synes du om den?

Jeg er snart midt inne i Jean M. Auel's femte bok i serien Jordens barn - om Ayla og Jondalar - Klippehulens folk.

Og den er kjempebra ! Definitivt like god som de andre fire! Har ventet på den i mange år nå. Den er på 800 og noe sider - så den er nokså uhåndterlig *ler*....men så spennende da! hun skriver så lett og det er så interessant ...Den anbefales på det varmeste !!! Las til 2 i natt ...greide ikke å legge den fra meg for det var så spennende (derfor jeg ikke kan lese på sengen ...greier ikke slutte ..) ...*ler*....og var da til gjengjeld nokså trøtt i dagmorges ....hehe

Hva leser du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å skrive hva handler boken du leser om?

min hander om livet i Europa for 35000 år siden. Om Ayla og Jondalar som nå har kommet tilbake til hans folk etter en lang ferd over en isbre. Og hvordan de der blir mottatt ...også om forholdet mellom de "vanlige" menneskene og neandertalerene - som kalles "flathoder" ....(Ayla ble reddet av disse og vokste opp blandet de ...) ....utrolig spennende .. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja men hva handler bøkene om da ???

*ler*...liker å lese jeg ...kanskje jeg får noen tips her ...men da må dere si hva de handler om ... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harry Potter her også, Harry P. og ildbegeret. Jeg og ungen leser om kapp, han ligger noen sider foran meg nå, det må jeg se å gjøre noe med.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utvalgt av Gudene handler om Vikingtida,overtro og magi/heksekunst.

Hovedperson heter Gyda,og hun er utvalgt av Gudene til å stå i mot hvitekrist.Hun har fått en sønn Torain som også er utvalgt av Gudene.

Dette var en bok serie jeg begynte å kjøpe da første boka kom,nå har jeg alle 24 bøkene som har kommet ut til nå.

Har du intresse for vikingtida overtro og magi og heksekunst er denne serien å anbefalle.

Harry Potter har jeg så vidt begynt på etter å ha sett filmene.

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper bøkene på Prix når jeg er der og handler.Er i pocket-versjon og koster 59 kr.

Gleder meg til neste bok kommer. :erter:

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Hei Virgo og dere andre bokormer. :D

jeg holder på med Havetsdatter som er en kiosk litteratur av beste slaget.venter på bok nr.5 nå som kommer i salg i morgen.

Ellers har jeg lest "Elskede Poona" av Karin fossum som anbefales på det varmeste.Nå er jeg i en død periode når det gjeler bøker fordi det har vært hektisk på jobben.Bøkerne om Ayla er meget fine,det finnes en liknende historie fra Australia om urbefolkningen der.jeg husker ikke hva boka het

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leser bare skolebøker, men skal beynne på the Cocha Hola company snart. Sambo lå og fniste hele tiden mens han leste så jeg ble så fryktelig nysgjerrig. Kommer tilbake med beskrivelse hvis den er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeeeeehhhhh, jeg er biiiitte litt uenig der Koldbruna, for det er gaaaaanske mye som skal pløyes igjennom på en gang. En skikkelig dagsjobb er det :wink:

Faktisk så burde man få betalt av Se&Hør for å lese bladet deres. En slags kompensasjon for tiden du har brukt og antall hjerneceller som dovna av under lesinga og derfor nedsatt kapabilitet til tenke.

Men vi bør nok ta det som et tegn den dagen man kan bli frikjent for kriminelle forbrytelser på bakgrunn av at man under gjærningsøyeblikket leste Se&Hør og derfor var utilregnelig i gjærningsøyeblikket :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho::hoho: Thea

Det er mye som skal leses i se & hør ja...og hadde jeg fått penger å lest bladet hadde jeg også lest det.Men det er jo en annen sak da,noe som aldri vil skje.

Koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, leser sykdomslære-indremedisin,kirurgi og anestesi, og en veeeldig interessant bok om CT-prosedyrer... :ler: Har ikke tid til å lese noe annet for tiden jeg! :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Lars Saabye Christensen - Halvbroren

Den er jo sååå lang, men ganske morsom, så kommer meg nok gjennom den snart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...