Gjest Donna Skrevet 15. februar 2003 #1 Del Skrevet 15. februar 2003 Nå holder jeg på å bli sprø!!! Jeg "terroriseres" (føles slik når det skjer flere ganger hver dag) med reklame i min hotmailinnboks - fra noen som kaller seg GreetingWishes........jeg merker da mailen, og trykker Sperre ...og så velger jeg alternativet å sperre for alle som har en adresse som slutter på greetingwishes XXXXX. Men hver dag kommer det nye - og alle har andre ting bak greetingwishes .......så det fungerer jo aldri sånn som det er ment - og jeg får ikke slutt på det ... :evil: Nå er jeg så lei !! Blir jo så skuffet når jeg skal se på nye mail - og så er det bare rekalme .......fra de der fordømte greetingwishes ...aner ikke hva det er en gang ...og hvorfor driver de og terroriserer meg slik? får jo aldri stoppet de ... :cry: Tørner snart gal her ...noen råd??? Andre som plages av disse?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2003 #2 Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg brukte også å få mailer fra dem, men jeg gikk inn på en avmeldingslink som kom i en av mailene. Etter det har jeg faktisk ikke fått flere mailer fra dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 19. februar 2003 #3 Del Skrevet 19. februar 2003 LURT :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå