Dudgutt Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Heisann, er det noen som kan php. trenger hjelp, jeg har lest litt på http://www.w3schools.com/php men sliter med å forstå en del, så er det andre som vet om noen bedre sider å lære det eller noe? håper dere kan hjelpe meg ^^
Liskat Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Jeg synes denne er ganske grei og forståelig i forhold til W3Schools. Jeg har ikke gått igjennom hele, men den er en veldig grei introduksjon for å forstå litt av det man driver med *s* Lykke til!
enden Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 På forumet til hardware (se egen link som sticky i data og teleforumet) får du bra hjelp til web-ting. Det er også en egen kategori til php. Det kan være verdt å prøve
Gjest Bobcat Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 (endret) Det finnes haugevis av bøker om emnet hos bokhandelen. Jeg anbefaler deg å bruke noen kroner på en god bok om PHP og MySQL der. De fleste bøker går grundigere til verks og dypere ned i materien enn det du vil finne på www. Endret 21. januar 2007 av Bobcat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå