Susijenta Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Jeg (som sikkert utrolig mange andre) drømmer om å bygge meg hus. Men sliter veldig med å finne hus i den stilen jeg vil ha. Men så en dag jeg søkte gjennom internett fant jeg drømmehuset. I hvert fall plantegningen til huset, fasaden er jeg ikke så fan av. Men uansett, dette er Gøtenehus, som holder til i Sverige, men har også avdeling i Norge. Er det noen som har bygget med disse? Erfaringer? http://www.gotenehus.se/hus/dalsater.html Linken er huset jeg vil ha
Veronal Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Jeg var lenge forelsket i et Götenehus, men dessverre la de opp sin virksomhet i Norge for få år siden. (Så sent som i fjor sto det en melding på www.gotenehus.no, men nå routes du videre til www.gotenehus.se.)
svorskebyggeklosse Skrevet 25. august 2013 #3 Skrevet 25. august 2013 Vi har en vanskelig relasjon med Gøtenehus. Bygge prosess er preget av rot, unøyaktighet og den innebygde omtanken er totalt fraværende. Personalet til Gøtenehus er noen luringer og ikke til å stole på. Styr unna.
Gjest Ironically me Skrevet 25. august 2013 #4 Skrevet 25. august 2013 Dette var leit...for huset ditt finnes ikke! Jeg (som sikkert utrolig mange andre) drømmer om å bygge meg hus. Men sliter veldig med å finne hus i den stilen jeg vil ha. Men så en dag jeg søkte gjennom internett fant jeg drømmehuset. I hvert fall plantegningen til huset, fasaden er jeg ikke så fan av. Men uansett, dette er Gøtenehus, som holder til i Sverige, men har også avdeling i Norge. Er det noen som har bygget med disse? Erfaringer?http://www.gotenehus.se/hus/dalsater.html Linken er huset jeg vil ha
Gjest Ironically me Skrevet 25. august 2013 #5 Skrevet 25. august 2013 Jeg søkte opp, og tilsvarende (om Gøtenehus er leie å ha med å gjøre) hus kan sikkert bestilles/ skreddersys fra Est/Finland. Har sett endel liknende der.
svorskebyggeklosse Skrevet 18. september 2013 #6 Skrevet 18. september 2013 Selv om husene ser fine ut og katalogene lover innebygd omtanke så stemmer ikke dette i Norge. Anbefaler ikke å kontakte den organisasjonen som representerer Gøtenehus i Norge . Et enkelt Google søk på en av de som står som forhandler på hjemmesidene deres vil nok få deg til å se etter hus hos andre. Stikkord konkurs og økonomisk rot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå