Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om parfymen jeg skal kjøpe Britny Spears parfymen FANTASY til min lillesøster som snart fyller 28 år, blir denne parfymen for barnslig tro, er det bare tenåringsjenter som bruker denne ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bertine
Skrevet

Hei!

Jeg har den parfymen. Jeg er 23 år, og liker den kjempe godt.

Men den er ganske søt da, så viss søsteren din ikke liker tunge og søte parfymer ville jeg kjøpt en annen.

Men hun kan vel uansett bytte den viss hun ike liker den?

Skrevet

Aldersmessig er det vel ingen problem, men dei fleste av dei eg kjenner syns ikkje den var så god...Luktar veeeeeeldig søtt. Dersom du veit at ho likar slike, så kan du nok berre slå til :)

Skrevet

Jeg er over tretti og syns den er kjempegod, og jeg kjenner flere gamle damer på min alder som liker den. I motsetning til BS sin Curious, som lukter noe alldeles helt for jævxxx :ler:

Og hvis du vil ha et tips, kjøp bodylotion istedet, den er helt super som parfymekrem, lukter litt lettere, og kan reguleres mer i mengden :)

Skrevet

Den er ekstremt søt.. :) Kjøpte den til min lillesøster når hun var 18, men til og med hun måtte ha en litt mer "voksen" duft, men for all del, den lukter jo friskt og feminint!

Skrevet

Takk for svar, jeg får tenke på det til over helgen.

Skrevet

Ville ikke kjøpt den. For det første tror jeg en 23 åring føler parfymen er fjortis og for det andre lukter den ekkel :forvirret:

Skrevet

Jeg har alle 3 fra Britney S. og synes de lukter fantastisk. Og jeg er 26. :ler:

De er veldig søte, men jeg liker godt søte "rosa" parfymer (Miracle, Lacoste Pink, Gucci Envy me).

Skrevet

Jeg er litt yngre enn søsteren din, men jeg ville ikke jublet over den parfymen. Synes den passer best på unge jenter.

Ved nærmere ettertanke, så ville jeg nok foretrukket å ikke få en parfyme i gave. Hva slags lukt man liker er så individuelt...og parfymer kan ikke akkurat byttes etter at man prøver de heller.

Skrevet

Jeg har Fantasy og elsker den!

Jeg liker at den er litt søt, men likevel ikke så barnslig som mange søte ofte er.

(jeg er 26)

Skrevet

Og så må jeg jo legge til at parfyme lukter forskjellig på folk, så det er jo ikke sikkert hun kler den heller...

Skrevet

Jeg er 29 og jeg liker den parfymen veldig godt!

Skrevet

Jeg tror ikke alderen spiller så veldig stor rolle. Mer viktig er hvilke andre hun liker/bruker.

Skrevet

Hvis hun liker lette og litt søte parfymer så synes jeg CoCo Mademosielle fra Chanel er litt mer stilig enn pafymen til en småfeit white-trash ex-pop prinsesse.

Å gi en kvinne på 28 den samme parfymen som en hodeløs fjortis synes jeg blir litt vel rart.

Skrevet

Ja du sier noe der, akkurat den parfymen fra chanel er jo kjepegod, ønsker meg den selv......., men den er litt dyr, så jeg skal ha den , men vet ikke om hun får den pga prisen.

Skrevet
Hvis hun liker lette og litt søte parfymer så synes jeg CoCo Mademosielle fra Chanel er litt mer stilig enn pafymen til en småfeit white-trash ex-pop prinsesse.

Å gi en kvinne på 28 den samme parfymen som en hodeløs fjortis synes jeg blir litt vel rart.

Jo, jeg er jo litt enig med deg, men jeg har forsøkt å endre litt syn på disse kjendis parfymene. Jeg tviler sterkt på at britney selv har vært med på å utvikle noen av duftene ... Det er en innleid ekspert som står bak, men det er nok mulig duftene har en karakter som på en måte skal minne om Britney .. Men sånn ellers, nå er jo jeg godt voksen, og synes både Britney sine, Paris Hilton osv er veldig barnslige dufter. Derimot har jeg måttet innrømme for meg selv at noen av JLo sine slett ikke er så verst ... Nå kommer foresten en ny igjen: Glow After Dark

Gjest Deception
Skrevet

Hvorfor ikke heller kjøpe et gavekort på parfymeri? Jeg vet med meg selv at det hadde jeg nok satt mer pris på enn å få en parfyme jeg ikke hadde testet på forhånd. Parfymer er det vanskeligste man kan kjøpe til jenter (kanskje med unntak av bher), og det er nesten umulig å vite på forhånd hvordan den vil utvikle seg på huden. Det som lukter godt på deg, kan lukte kattepiss på søsteren din, og motsatt.

Gjest Miss.Chanel
Skrevet (endret)

for ikke å snakke om utrolig "billig" kvalitet! Den fantasy parfymen ga jeg mitt tantebarn på 12 år!

duften er skjærende grusom, Å når jeg er innom BIKBOK kjenner jeg altid en eim av den! :forvirret:

Da ville jeg heller gått for Viktor&Rolf Flowerbomb! den er "luksusutgaven" av fantasy synes da jeg.

Endret av Miss.Chanel
Skrevet

Jeg liker Fantasy-parfymen veldig godt, og jeg er 25. Så liker hun veldig søte parfymer, kan du sikkert kjøpe den. Men som andre har sagt, jeg hadde blitt mer glad for et gavekort på parfyme, for å kjøpe en parfyme til andre er veldig vanskelig.

Skrevet

Det var da svært! :overrasket:

Jeg og mine venninner (20-23 år) elsker Fantasy! Den er jo fantastisk! Jeg kjenner ingen "fjortiser" som bruker denne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...