Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Chrizzy
Skrevet

Har hørt flere som har sagt at de merket når egget festet seg. Hvordan merket dere det? Hvordan kjennes det? Jeg har ikke merket det når jeg har vært gravid, men den ene gangen visste jeg jo ikke om det engang... Takker for svar. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen opplver jo den berømte festeblødningen. Jeg gjorde det sist. Denne gangen hadde jeg bare jevne murringer fra 2-3 dager etter EL og kunne ikke nøyaktig si når egget festet seg.

Skrevet

...Og mange kjenner ingentingi det hele tatt... Deriblant meg.

Skrevet

Får man mensen-vondt i magen da?

Skrevet

Ja, jeg hadde "mensenmage" vel uken før forventa mens, så jeg trodde det først var den som var i anmarsj. Men, på en annen måte var den litt annerledes. Det "rev" litt i magen. Veldig ømt bl.a. Har aldri hatt sterke smerter før mens så det var littegranne unormalt. Denne "rivingen" og ømheta gikk dog over etter en 3-4 dager og da tenkte jeg som så "jaja, da er vel mensen like rundt hjørnet". Når den ikke kom den 8. den mnd tenkte jeg, ok kanskje litt forsinka. Når den så ikke dukka opp til den 11. den mnd tok jeg testen. Og den var positiv.

Gjest Chrizzy
Skrevet
Ja, jeg hadde "mensenmage" vel uken før forventa mens, så jeg trodde det først var den som var i anmarsj. Men, på en annen måte var den litt annerledes. Det "rev" litt i magen. Veldig ømt bl.a. Har aldri hatt sterke smerter før mens så det var littegranne unormalt. Denne "rivingen" og ømheta gikk dog over etter en 3-4 dager og da tenkte jeg som så "jaja, da er vel mensen like rundt hjørnet". Når den ikke kom den 8. den mnd tenkte jeg, ok kanskje litt forsinka. Når den så ikke dukka opp til den 11. den mnd tok jeg testen. Og den var positiv.

Heldigrisen. :):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...