Amygdala Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 (endret) Jeg hadde tenkt å ha kyllingfileter til middag i dag, men så har jeg glemt å ta dem ut av fryseren... Er den noen som vet hvordan jeg raskest mulig kan tine dem? Jeg har virkelig ikke peiling. Lønner det seg å ha dem på sånn fryseprogram i mikroen (om den eldgamle microen min har noe slikt i det heletatt) eller å ha den i vann (mener å ha lest noe om at det tiner fort i raskt vann, men skjønner ikke helt hvordan og aner ikke om det fungerer). Endret 20. januar 2007 av Amygdala
Brunhilde Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Putt i en plastpose og legg i kaldt vann. Burde tine på ikke så altfor lang tid på den måten, men akkurat hvor lang tid er jeg sannelig ikke sikker på...
Amygdala Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2007 Tusen tusen takk for svar! Da prøver jeg det!
Amanlis Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Jeg pleier å gjøre som Brunhilde sier, men bruker varmt vann. Det har alltid gått bra.
Pasha Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 grunnen til at man skal bruke kaldt vann er at da tiner de innenfra
Amygdala Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2007 Tusen takk for hjelpen alle sammen! Da er kyllingen min straks ferdig tilberedt her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå