Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye bruker dere på undertøyet?

Jeg skal ha en unbra underkjolen slik de bare holder seg på plass.

Men er usikker på hvor mye jeg skal bruke på å kjøpe stillig undertøy til natta og reisen (1uke).

Og hvor kjøper dere undertøyet?

Ser på nette at de har mye billigere enn i butikkene hvertfall..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden kjolen min har snæring i ryggen og korsett/bh ville synes under skal jeg kun ha truse og stay-ups under. Har ikke kjøpt enda men kommer til å handle på en av butikken jeg vanligvis handler.....bare det er en pen blondetruse er det ikke så nøye...den skal jo bare av likevel ;)

Lurer på om jeg skal kjøpe en pen hvit nattkjole eller noe som jeg kan ta på meg når kjolen skal av...eller så dropper jeg hele greien.

Nå skal ikke vi ha bryllupsreise men hadde vi skullet det hadde jeg ikke handlet inn noe spesielt til det...

Vet noen handler hos feks Figleaves og LaSenza...på nett altså.

Skrevet

Vi har så kort bryllup at jeg regner med vi orker litt av hvert ;) Har ikke tenkt til å styre med å skifte jeg heller men hvis det passer sånn er det ikke store jobben å slenge på seg en sånn silkenattkjole.....hvis det ikke passer sånn blir den liggende i kofferten. (Vi har sermoni kl 17 og avslutter på restauranten kl 23....så det er ikke noe heldagsopplegg som andre "slitne" brudepar har. :) )

Skrevet

Jeg hadde hold-in-truse under kjolen. En skikkelig usexy sak jeg kjøpte på Lindex. :ler: Ingen bh siden det var fastsydde skåler i kjolen.

Skiftet til blondetruse og -bh på natten, og beholdt stay-upsene på. Vi hadde bryllupsnatta på hotell, så jeg tok bare på meg morgenkåpa. Den var ikke på særlig lenge da.. :sjarmor:

Blondeundertøyet kjøpte jeg faktisk på H&M. Gadd ikke bruke så mye penger på det. Sexy var det uansett (hvis jeg skal dømme etter mannens reaksjoner) ;)

Skrevet

Sitter og titter på undertøy selv.

Kjempefin side, men er helt grønn på de størrelsene :sur:

Skrevet
Sitter og titter på undertøy selv.

Kjempefin side, men er helt grønn på de størrelsene :sur:

34 = 75

36 = 80

38 = 85 osv

Skrevet

Jeg har planer om at det som er under kjolen også er til natta... Fordi jeg tenkte at HAN tar av meg kjolen. (hjelp må jeg jo ha, ingen andre er der og det er jo romantisk at han kler av meg? Heller det enn "trekk ned glidelånsen og vent der ute...")

Til bryllupsreisen har jeg heller kke egentlig tenkt kjøpe inn noe spesielt, så spørsmålt er hva jeg skal ha under kjolen.

Det må jo PASSE under kjolen (ikke synes og sånn), og det gjør det ikke så lett å kjøpe det andre steder enn der jeg har kjolen til prøving? (altå brudesalongen)

Skrevet

Fredericks of hollywood shipper ikke til norge desverre... :(

Skrevet (endret)

Det gjorde de før Amles - jeg har fått varer derfra :)

Jeg syns forøvrig ikke kvaliteten hos Fredricks var imponerende. Og det samme gjelder Victoria Secret. Har venninder i USA også som syns klærne fra VS har dårlig kvalitet.

Vet mange her inne på KG bruker LaSenza og Figleaves. (Og det så jeg nå at jeg sa sist jeg skrev og :legrine: )

Endret av *Emma*
Skrevet

jeg syns de har litt "kjedelige" undertøy for min del. vil ha noe utenom det vanlige.

Skrevet

Det jeg kan tenke meg er en silkenattkjole. Er det noen som har peil på hvor det er best å kjøpe det? :)

Til bryllupsnatta tror jeg jeg bare kjøper en sexy string, han vil nok helst ha den av uansett :P

Skrevet

nå har jo agent provocateur kommet til norge (bogstadveien). det er grisedyrt, men de har jo så absolutt noe utenom det vanlige.

Skrevet

leste bare hovedinnlegget.

mitt tips er å ikke tenke så mye på hvordan det du har under kjolen ser ut - det viktigste er at det er behagelig.

>På natten har jeg ennå til gode å høre om noen som har hatt ork til å bytte undertøy og hatt het sex....

Gøy med fint undertøy til bryllupsreisen ja!

Skrevet

Da jeg giftet meg, hadde jeg et pent "korsett" med strømpebånd, stayups og boxertruser. Festet strømpebåndene på stayups'ene (lagde hull i strikken), så de satt godt hele dagen. Tredde boxertrusene utenpå strømpebåndene, så jeg kunne gå på do uten for mye pes. OK, det var definitivt ikke altfor sexy, men det fungerte fint.

Da vi skulle gå til sengs, snek jeg meg inn på toalettet og tok av boxeren. Kun strømper og korsett under kjolen min kjære tok av = veldig respons. :) Win-win. :)

Skrevet

Jeg må ha korsett under kjolen min fordi den er så lav i ryggen, og korsettet kostet 1300kr, så jeg tror ikke jeg har råd til å spandere på meg noe dyrere undertøy i tillegg til det. Kommer til å ha stayups som festes i korsettet. Tror han vil like det.

Angående det å bestille på nettet, så hadde jeg nok aldri gjord det siden jeg MÅ prøve bh'en for å se om den sitter fint. Er utrolig mange bh'er som får meg til å se ut som Madonna på 90-tallet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...