Gjest Nattblomst Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 (endret) Sitter og kikker litt på H&M (fikk rabattkode i posten i går *kremt*) sine nettsider. Og har funnet en kjole jeg har litt lyst på. Men så står valget mellom en rød, en svart og en svart/hvit mønstret. Den røde er utelukket, men jeg sliter litt med å velge mellom de to andre. Svart er kjedelig i store mengder, men jeg kler den fargen godt. Noe i meg har ikke lyst til å være kjedelig, jeg har nok svarte klær som det er, kanskje det hadde vært litt spennende med mønster? Etc. Samtidig vet jeg ikke om jeg er "modig" nok til å gå med et så stort mønstret plagg? Har alltid tenkt at klær med mønster får meg til å se eldre ut, av en eller annen grunn. Kan godt hende at det ikke stemmer. Er det flere her som av (ubevisste) enkelte grunner ikke har så mye mønstrede klær, og trives best i ensfargede? Er det sånn at man blir mer synlig med mønstrede klær, enn ensfargede? Endret 20. januar 2007 av Miss Foxy
Gjest Kristin_ Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Mønster kan være veldig fint, om du kler det. Er det den tunika-aktige kjolen fra H&M du tenker på? Mønster vil vel ikke få deg til å se eldre ut med mindre mønsteret er gammeldags
Drua Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 (endret) Jeg har veldig lite klær med mønster, av den grunn at jeg føler meg større med mønster, særlig horisontale striper er skikkelig bom synes jeg selv. Vertikale dermot er myye bedre. Men for meg har det ingenting med alder å gjøre. Endret 20. januar 2007 av Drua
Gjest Frk Åberg Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Jeg syns det kommer veldig an på mønsteret. Det fins sikkert mønstre som får deg til å se eldre ut. F.eks. sånne mønstre med kombinasjoner av dyremønster og tropisk blomstermønster på samme plagg... Har noen klær (spesielt skjørt) med mønster, og syns det frisker opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå