Gå til innhold

Trener DU på SATS?

|Maria|

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tenkt å begynne å trene på SATS, fordi jeg føler at det er på tide å komme litt i form. icon_smile.gif Hva slags erfaringer har dere derfra? Kommer til å trene i sal, fordi jeg har så lett for å kjede meg. Orker ikke å stå å pumpe jern, eller sykle i timesvis...

Finnes det student-rabatter??

|Maria| icon_razz.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trener på SATS.

Er veldig fornøyd, du får oppfølging av treningsveileder om du ønsker det.

Det er studentrabatt, sjekk http://www.sats.no for mere informasjon om slike ordninger, eventuelt stikk innom et senter og få gratis veiledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg trener også på SATS.

Flott sted å trene, men mange "perfekte kropper", så hvis du har dårlig selvtillit så kan det knekke deg litt icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. dette med mange "perfekte" kropper på treningsstudioene;

folk spør meg stadig om ikke det er dårlig miljø der jeg trener, da det visstnok har rykte på seg for å være "proft", som Vinga sier, med mye "perfekt" utseende.

Jeg synes du skal gi blaffen i hva de andre mener - sannsynligvis mener de ingenting heller.

Da jeg begynte å trene på SATS, var det enkelte ting jeg lurte på som f.eks. innstilling av apparater etc.

Spurte likegodt "oksene" i styrkerommet om de kunne tenke seg å vise meg - og gjett om de var hjelpsomme!

Veldig hyggelige, noe de ikke akkurat så ut som ved første blikk icon_wink.gif

Så dette skal du ikke tenke på.

Alle har vært der, og de som har glemt det skal du ikke bry deg om.

Ha det gøy! icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Maria!

Før trente jeg på et "pumpestudio" nede i en kjeller - jeg trivdes egentlig godt med det.

For 2 år siden begynte jeg å trene på SATS og jeg innså at tilbudet der er jo 20 ganger bedre - jeg kunne velge og vrake i saltimer, og det var alltid noe som passet for meg.

Jeg som aldri hadde trent i noen saltime før - følte meg som ei skikkelig "kløne", men jeg fikk så mye oppbacking fra de andre og instruktøren. SATS er et treningssenter for den "vanlig mann i gaten" - det er ikke fokus på kropp - men på helse, velvære og treningsglede. Sånn oppfatter ivertfall jeg det.

Så absolutt å anbefale - et ungt og friskt miljø, du vil nok stortrives.

LYKKE TIL med treningen!!

GOD PÅSKE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei icon_lol.gif

Jeg har trent på S.A.T.S nå det siste halve året.

S.A.T.S er et treningssenter med veldig bredt tilbud. Det er en av de tingene jeg synes er best med senteret. Du kan jo trene det uansett hvilken størrelse eller form du har. Det er tilpassede treningstimer for alle og enhver.

Og det senteret jeg trener på har de også squasj og det er viktig for meg.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trente på S.A.T.S før, veldig høy glanefaktor til at jeg gadd å fortsette lenge. Nå trener jeg på Elixia. Det senteret var mindre enn sats så der var det ikke så mye glaning. Jeg tror hvor enn man trener så er det mye titting uansett. Det er bare å prøve på overse det og trene videre icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener på Friskis & Svettis.

http://www.friskissvettis.no/t2.asp

Det er passe upretensiøst og u-jålete for meg. Det er stor takhøyde, et meget godt tilbudt, godt utdannete instruktører, (instruktørene lager også programmet sitt selv, og dermed kommer du alltid til et program som kun den instruktøren har.)

+ at det er rimelig.

Det er et idrettslag, og drives ikke kommersielt. Man er velkommen uansett kroppsform og form generelt, og det enorme fokuset går på å bevege seg mer, BEVEGELSESGLEDE er et stikkord.

Trives kjempegodt!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

tror nok deg med "glanefaktor" er litt vel overdrevent.

De fleste som trener på de SATS`ene jeg har vært på er der for å trene og ikke å glane.

Var veldig skeptisk til å begynne å trene på SATS før jeg begynte der, da jeg var vant til litt mindre helsestudioer.

Men jeg ble veldig positivt overasket.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...