Gjest Sabia Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Kjipern... Kjøpte nettopp shampoo og balsam på LF, og shampooen var altså halvveis inntørket.... Balsamen er veldig tykk i konsistensen også - men kanskje den skal være sånn?? I tillegg for et par år siden, kjøpte jeg en sprayvoks der som gassen forsvant etter to dager.... Andre som har opplevd liknende eller er jeg bare ekstremt uheldig?? Noen som har prøvd å klage på sånnt - og fått medhold, nytt produkt e.l.? Sånn det føles nå kommer jeg aaldri mer til å bestille fra LF...
kitekatt Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Har opplevd det med sprayvoks hver gang jeg har kjøpt det, men jeg har kjøpt hos frisør. helt håpløst, så tror ikke det har med LF å gjøre...prøvd forskjellige merker. enten tomt for gass, eller så tetter den seg helt.
Antoinette Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 (endret) Produktene dine kan ha blitt fryst på flyet. Balsam fra frisørmerker er generelt mye tykkene enn billig balsam. Send mail til ---, forklar situasjonen og ikke glem ordenummeret ditt så sender de deg nye varer. E-post adresse fjernet. KGs regler. - lillesky (mod) Endret 20. januar 2007 av lillesky
Gjest Sabia Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Jeg er vant til frisørshampoo, men har aldri vært borti så tykk konsistens. Men kan godt være den skal være sånn! Funker som den skal, og etterlater ikke produktrester i håret etter lang utskylling slik som den uttørkede shampooen gjorde hvertfal... Anyway, nå har jeg sendt klage på LF, og er veldig spent på om jeg får nytt produkt...
onyx Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 Hvilket merke var det du kjøpte? Det kan være store forskjeller i konsistensen på produktene fra merke til merke.
Gjest Orinoco Skrevet 20. januar 2007 #7 Skrevet 20. januar 2007 Så klag da vel. Jeg opplevde å få en halvfull shampoflaske, og sendte dem en e-mail. Vips så kom det en ny shampoflaske i postkassen min
GoldenGlow Skrevet 20. januar 2007 #8 Skrevet 20. januar 2007 Jeg fikk en halvfull shampoo fra Tigi, korken var ødelagt! Prøvde å sende flere mail til kundeservice, men fikk aldri noen svar.... Har også hatt andre uheldige opplevelser med lookfantastic. Holder meg heller til Strawberrynet jeg! Mye billigere og mye bedre service + fri frakt som er et pluss
Gjest Tittitt Skrevet 20. januar 2007 #9 Skrevet 20. januar 2007 Har aldri opplevd noe galt med varene deres. Fortsetter som trofast kunde jeg.
Antoinette Skrevet 20. januar 2007 #10 Skrevet 20. januar 2007 De få gangene jeg har fått ødelagte varer har jeg fått tilsendt nye veldig raskt og de svarer også veldig raskt på mail. Elsker LF
Gjest Sabia Skrevet 20. januar 2007 #11 Skrevet 20. januar 2007 Så klag da vel. Jeg opplevde å få en halvfull shampoflaske, og sendte dem en e-mail. Vips så kom det en ny shampoflaske i postkassen min ← Jaa!! Lever i håpet!! Det var sånnt jeg håpte å høre... Jeg fikk en halvfull shampoo fra Tigi, korken var ødelagt! Prøvde å sende flere mail til kundeservice, men fikk aldri noen svar.... Har også hatt andre uheldige opplevelser med lookfantastic. Holder meg heller til Strawberrynet jeg! Mye billigere og mye bedre service + fri frakt som er et pluss ← Uups - håper håper på svar!! SN er helmax - men har de så mye hårprodukter der?? (Må se nøyere etter neste gang ) De få gangene jeg har fått ødelagte varer har jeg fått tilsendt nye veldig raskt og de svarer også veldig raskt på mail. Elsker LF ← Jeg blir ytterligere optimistisk - wee!!!
Antoinette Skrevet 20. januar 2007 #12 Skrevet 20. januar 2007 Husk at Lookfantastic er en engelsk side og engelskmenn verdsetter høflighet og korrekthet. Skriv kort og konsist, husk ordenummer, kundenummer og ditt fulle navn.
Gjest Sabia Skrevet 21. januar 2007 #13 Skrevet 21. januar 2007 Husk at Lookfantastic er en engelsk side og engelskmenn verdsetter høflighet og korrekthet. Skriv kort og konsist, husk ordenummer, kundenummer og ditt fulle navn. ← Klabert!
Gjest Sabia Skrevet 28. januar 2007 #14 Skrevet 28. januar 2007 Kundeservicen på LF overgikk faktisk alle forventininger! Jeg sendte klagemail (høflig sådan) på fredag, mandag får jeg svar der de beklager og sier de skal sende ny den dagen, og onsdag får jeg ny i posten!!!
Antoinette Skrevet 30. januar 2007 #15 Skrevet 30. januar 2007 Kundeservicen på LF overgikk faktisk alle forventininger! Jeg sendte klagemail (høflig sådan) på fredag, mandag får jeg svar der de beklager og sier de skal sende ny den dagen, og onsdag får jeg ny i posten!!! ← Så bra, har opplevd nøyaktig det samme når jeg har fått ødelagte varer i Posten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå