Gå til innhold

Hjelp ønskes :) Highlighter, concealer, pudder...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gå til innkjøp av ny sminke, sliter litt nå.. har alt mulig, men nå vil jeg ha andres ideer også, å kanskje finne ut andre nye produkter :)

Sliter med å finne det perfekte pudderet, liker det transparent, men hvilket skal jeg velge? Har dere ideer?

Og concealer, YSL's touche eclat radiant touch, er det noen som har erfaring med denne? Jeg er fra bygda, så her har vi et ufatteli dårlig utvalg av sminke, tilogmed i byen.. :sur: så har liksom aldri fått utforska den.. er egentlig lys i huden, men folk tror jeg er mørkere enn jeg er, så er kanskje litt oliven-farga i trynet, så hvilken tone skal jeg velge? Concealere skal vel være lys, så #1 er bra nok? :ler:

Såå, highligther/skimmer (uten for mye glitter å stas), har dere ideer? Dette har jeg aldri brukt noe mye av, bortsett fra solpudder, så om dere har erfaring med annet så setter jeg stor pris på å få høre ;)

Håper dere orker å hjelpe meg med mitt mas :sjarmor:

Er ny her, så tester bare litt ut nå :)

Takk, ha en god dag videre :)

Klem fra Natalie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Conceleren fra Helena Rubeinstein anbefales på det varmeste og ysl sin er også bra men den dekker ikke så mye. Leter etter highligter selv..... Når det gjelder pudder så har jeg brukt chanel sitt i mange år, så er med andre ord fornøyd med det, men kan tenke meg å prøve noe nytt selv. Lurer litt på om jeg skal prøve løspudder fra Guerilai men vet ikke helt enda, har ikke hørt om noen som har erfaring med det så....... får se.

Gjest Deception
Skrevet

YSLs Touche Eclat er ikke en egentlig concealer, mer en highlighter, så den er ikke ment for å dekke. Jeg bruker den under øynene for å lyse opp, og synes den funker bra til det. Men hvis du har mørke øyenringer, burde du heller gå for en ordentlig concealer, for eksempel Magic Concealer.

Til olivenfarget hud vil jeg anbefale Touche Eclat nr. 2; den er lys, men gultonet. Nr. 1 er rosatonet. Jeg bruker selv nr. 2.

Skrevet

Helena Rubinstein concealer anbefales av meg også, fantastisk!

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med Helena Rubinstein Magic Concealer :)

Skrevet

Med Helena Rubinstein concealer er du i himmelen! ;)

Pudder... Hmm, alt unntatt H&M.

Diorshow er den beste maskaraen, desidert!

L'Oréal øyenskyggene liker jeg.

Og Isa Dora soludderet.

Skrevet

Jeg kan anbefale concealeren til Dior.

Hilghliter: Jeg bruker en skygge fra Chanel og fra Bobbi Brown.

Pudder: I.d - er det beste jeg har brukt i alle fall.

Har tidligere brukt Kanebo Total Finish men litt for dekkende syes jeg også la det seg slik i "smilerynkene" under øynene ;)

Når det gjelder solpudder har jeg både Versage, Bobbi Brown og Guerilain men blir søren ikke overbevist.

Skrevet

Jeg anbefaler:

Concealer: Helena Rubinstein Magic Concealer. Drøy, mye for pengene, dekker bra.

Highlighter: YSL concealerpen: super til mørke ringer under øynene og for å lyse opp punkter som kinnben eller under brynene.

Pudder: (kompakt) Helena Rubinstein Color Clone: naturlig og jevn farge

Skrevet

Concealer: HR Magic Concealer. Utrolig bra!

Pudder: All in one Face Bace fra Body Shop. Fantastisk!

Highligter: Touche Magique fra L'oreal.

Skrevet

jeg liker veldig godt det matte "hjerte" pudderet til ysl, det matter og dekker nesten ingenting. liker ikke når man ser for mye sminket ut.

det heter forresten poudre compacte eclat et matte

Gjest Kristin_
Skrevet

Lightening touch fra Body Shop er utrolig greit for mørke ringer under øynene og liknende. Anbefales!

Skrevet

Tusen takk for all hjelp!

Skal desidert teste noen av de ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...