Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordeler/ulemper med bustier? (som undertøy, ikke som en topp).

Må innrømme at jeg synes de er litt tøffe og er fristet til å prøve ett, men hvis det er noe ala gammeldagse korsetter, så styrer jeg unna.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd, men tviler på at det ligner gammeldagse korsetter. I alle fall ikke dem fra Ellos.

Gjest Kristin_
Skrevet

Bustier som undertøy er tøft! Det blir ofte stygt under klær pga spiler etc men er flatterende og sexy undertøy.

Skrevet

Kjempefin. Hvor er den fra? Ellos??? Kunne jo nesten være brukt som topp under en jakke etc.

Skrevet
Kjempefin. Hvor er den fra? Ellos??? Kunne jo nesten være brukt som topp under en jakke etc.

Den er fra www.catalog.no(men det heter vel Ellos hele ruklet nå?)

De hadde mange fine i Ellos. Jeg endte med å bestille dette settet i lilla, så får vi se. Jeg er litt i tvil om jeg kommer til å bli svett og klam i noe sånt...

Skrevet

Tror bustierer kan være både bra og dårlig. Det kommer an på passform på bustieren, egen kroppsfasong rundt midjen og hva du har på ellers. Har du, slik som meg, litt mye polstring rundt midjen, så må du være forsiktig med å ha på en underdel som drar inn i polstringen. Bustier som er smal nederst på deg, og bukser, skjørt eller holdin-truser vil potensielt gi solid bilring, selv om du egentlig ikke har det til daglig... (Been there, done that, not pretty.)

Hvis du derimot har det som undertøy under en kjole og velger truser som ikke går så mye inn, så kan det bli riktig sexy. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...