Mirabella83 Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Mange av oss innser at vi må be våre kjente og kjære om å hjelpe oss på den store dagen. Hvilke gode hjelpere trenger dere? Vi ser at vi trenger hjelp til: -Kakebaking -Bilkjøring -Toastmaster -Takk for maten-tale -Gaveutpakking -Musikk (har noen begavede slektninger) -Pynting av lokale og rydding dagen etter -og kanskje enda litt mer... Hvilke funksjoner har deres gode hjelpere? Jeg lurer litt på hvem jeg skal be om å hjelpe til...
mowgli Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Vi skal i tillegg til de du nevner ha noen til å hjelpe til med: Pynting av kirken Dele ut kirkeprogram Ta bilde av alle gjestene parvis Filming i kirken og under deler av middagen
MarianneHR Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 Bake kaker: mamma, svigermor, noen tanter, mødre til gode venner Dele ut kirkeprogram: min søster og gommens ene bror Bilder i kirken og middag: en kamerat som også er gjest Filming: en fetter Pynte kirken: samarbeid med de som har vielse før oss, så de ordner det Toastmaster: gommens ene bror Musikk i kirken: gommens far og tante og gommens søster Tekstlesing i kirken: min søster Pakke ut gaver: min kusine og gommens søster Takk for maten tale: min onkel (som også er fadder) Bilkjøring: de fleste kjører til og fra kirken selv, gommens forlover kjører oss og min forlover fra kirke til fotograf, så til lokalet. Pappa henter meg og min forlover hos frisør og kjører oss til kirken. Pynting av lokale: det meste gjør de som vi leier lokalet av. Vi setter ut bordkort o.l. dagen før, og mamma sørger for blomstene.
Mrs B Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Mange av oss innser at vi må be våre kjente og kjære om å hjelpe oss på den store dagen. Hvilke gode hjelpere trenger dere? Vi ser at vi trenger hjelp til: -Kakebaking -Bilkjøring -Toastmaster -Takk for maten-tale -Gaveutpakking -Musikk (har noen begavede slektninger) -Pynting av lokale og rydding dagen etter -og kanskje enda litt mer... Hvilke funksjoner har deres gode hjelpere? Jeg lurer litt på hvem jeg skal be om å hjelpe til... Kakebaking: Tanter og venninner! Bilkjøring: b-gommens kamerat Toastmaster: brudens bror Takk for maten tale: Hmmm Gaveutpakking: brudens 2 venninner Musikk: Har leid band Pynting av lokale/rydding dagen derpå: Brudeparet + Nærmeste fam Filming: brudens onkel Og mer som vi ikke helt har på plass ennå.. Syns det err hyggelig å inkludere de som står meg nærmest, men uten at de får altfor mye å tenke på før bryllupet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå