Gjest feminine_&_sexy Skrevet 15. februar 2003 #1 Del Skrevet 15. februar 2003 Ja, gjør dere det? Hva sier hjertet og hva sier fornuften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 15. februar 2003 #2 Del Skrevet 15. februar 2003 nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 15. februar 2003 #3 Del Skrevet 15. februar 2003 Må nok svare Nei Jeg også..... Tror ikke på noe inntil det motsatte er bevist koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feminine_&_sexy Skrevet 15. februar 2003 #4 Del Skrevet 15. februar 2003 ...ISN`T FAITH BELIEVING THAT ALL POWER CAN`T BE SEEN? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 15. februar 2003 #5 Del Skrevet 15. februar 2003 ...ISN`T FAITH BELIEVING THAT ALL POWER CAN`T BE SEEN ... eller mente du "isn't faith believing that not all power CAN be seen?" Nei, jeg tror definitivt ikke! - MEN for min del må alle som tror gjerne fortsette med det, bare de ikke prøver å dytte troen sin på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. februar 2003 #6 Del Skrevet 15. februar 2003 Ja, gjør dere det? Hva sier hjertet og hva sier fornuften? Klarer ikke å ta dette seriøst. Beklager! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 15. februar 2003 #7 Del Skrevet 15. februar 2003 Nei. Men benekter heller ikke at det finnes noe større enn oss der ute.. Men jeg trenger bevis jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 15. februar 2003 #8 Del Skrevet 15. februar 2003 Klarer ikke å ta dette seriøst. Beklager! Milla Du liker ikke innspill som ikke har noe med saken å gjøre (har jeg sett i andre tråder) og mener hvis man ikke har noe fornuftig å si om saken bør man holde kjeft. Om du ikke tar dette seriøst og tydeligvis ikke hadde noe fornuftig å komme med, så kunne du vel bare holdt kjeft da og latt de som vil svare på spørsmålet få ha tråden i fred? Synes bare det var unødvendig! For å svare på spørsmålet som tråden handler om, så nei, jeg tror ikke på Gud...tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 15. februar 2003 #9 Del Skrevet 15. februar 2003 (Høyt og T-Y-D-E-L-I-G) NEI!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anine Skrevet 15. februar 2003 #10 Del Skrevet 15. februar 2003 Ja, det gjør jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 15. februar 2003 #11 Del Skrevet 15. februar 2003 Tror det er mer mellom himmel og jord enn vi aner men at gud sitter og regjerer høyt der oppe og at alle som dør kommer dit, ja det har jeg vanskelig med å tro på. På den annen side så er det godt å tro litt når livet går man i mot..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 15. februar 2003 #12 Del Skrevet 15. februar 2003 Nei, jeg gjør vel egentlig ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. februar 2003 #13 Del Skrevet 15. februar 2003 Nei jeg tror ikke på gud, jeg er human etiker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 16. februar 2003 #14 Del Skrevet 16. februar 2003 Ja! Definitivt. Og det er herlig!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apple Skrevet 16. februar 2003 #15 Del Skrevet 16. februar 2003 Ja, heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. februar 2003 #16 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg tror ikke på Gud. Vet ikke hvorfor, men jeg antar at jeg ikke har noe behov for å tro på høyere makter. Tror på meg selv jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 16. februar 2003 #17 Del Skrevet 16. februar 2003 Tror det er mer mellom himmel og jord enn vi aner men at gud sitter og regjerer høyt der oppe og at alle som dør kommer dit, ja det har jeg vanskelig med å tro på. På den annen side så er det godt å tro litt når livet går man i mot..... Skusla sier det akkurat som om jeg skulle sagt det selv! Men - når man ser på alt det vonde som skjer rundt omkring - da tviler jeg ofte .......veldig ofte. Og da klarer jeg ikke med min beste vilje å skjønne at det finnes en god Gud - beklager, men det klarer jeg ikke...... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 16. februar 2003 #18 Del Skrevet 16. februar 2003 Nei, ikke den Gud det står om i Bibelen. Jeg har vondt for å tro at en Gud som er god klarer å la så mye dritt slippe igjennom................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 16. februar 2003 #19 Del Skrevet 16. februar 2003 Nei, heldigvis ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisjeba Skrevet 16. februar 2003 #20 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg er kristen, så ja, jeg tror på Gud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå