Kath Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 (endret) Vi snakker mye om hva vi skal ha på den store dagen (SELVFØLGELIG ) Men, hva skal han vi glemmer oppi alt dette styret ha på seg? Hva skal din kommende mann ha på seg? Hvor ble det/skal det kjøpes? og hvor mye skal/har dere betalt? Legg gjerne ved bilder Jeg skal dra med gutten min og trenger inpirasjon!!!! kath Endret 19. januar 2007 av kathjuli07
Maja_83 Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Min kjære vil ha sjakett. Og etter "reglene" skal man jo ha sjakett om det er et formiddagsbryllup. Er så vanskelig å finne info om herre-utsyr på nettet så vi vet rett og slett ikke om priser og sånt ennå. Regner med at den blir leid. Kommer neppe til å bruke den igjen uansett...
Rainbow Brite Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Da vi giftet oss i sommer hadde han sjakett. Kjempefin!!!! Husker ikke hva det kostet, men sannsynligvis latterlig mye! :blunke:
Gjest Frk Åberg Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Antar at han skal kjøpe seg en svart dress. Han har smoking, så det er en mulighet, men tror det blir dress. Aner ikke hvilken eller hvor den kjøpes. Skal sette hans mor på saken
Arkana Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 Min samboer skal ha svart dress. Den er ikke kjøpt enda (må vel tenke på det, 5 mnd til bryllupet) og vi er ikke sikker på hvor den skal kjøpes heller, men kanskje Follestad eller Ferner Jacobsen?
Doratheexplorer Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 Han skal ha sjakett på seg. Den blir leid, blir jo uansett ikke brukt i ettertid. Pris for bukse og jakke er 1 500,-. Da må han kjøpe skjorte, vest og kalvekryss. Han kunne få leie hele pakken uten skjorte for 2 100,-, men vil kjøpe vesten, i og med at vesten som fulgte med den pakken bare var ett forstykke liksom. Så nå får han en ordentlig vest
Hedda-78 Skrevet 19. januar 2007 #7 Skrevet 19. januar 2007 Min tilkommende skal ha svart sjakett. Han leier den for kr 1900,-. Det inkluderer tilpassing og rensing, naturligvis. Prisen inkluderer bukse, skjorte, jakke, vest, kalvekryss og mansjettknapper. Flosshatt også, men det skal han ikke ha. Så da må han bare kjøpe sokker, undertøy og sko Sjaketten skal leies i 14 dager, siden vi skal ha bryllupet et annet sted. Synes det er en bra deal, vi.
orakel Skrevet 19. januar 2007 #8 Skrevet 19. januar 2007 Vi har ikke helt bestemt oss ennå. Det kommer an på hvor pyntet kjolen min blir. Jeg har ikke begynt å se på kjoler ennå. Sambo har både mørk dress, smoking og kjole og hvitt, så avgjørelsen haster ikke I utgangspunktet ser jeg helst at han har kjole og hvitt, men det kommer som sagt helt an på hvordan min kjole blir.
mowgli Skrevet 19. januar 2007 #9 Skrevet 19. januar 2007 Min tilkommende mann skal ha sort sjakett, sort kravat og vest med gylne "spetter" i. Han skal leie og betaler kr. 2500,-. Skjorten får han til odel & eie etterpå.
Gjest lillelou Skrevet 19. januar 2007 #10 Skrevet 19. januar 2007 Jeg har et lettere perverst forhold til menn i kjole og hvitt.... Men selv om min samboer har en hengende i klesskapet,er det ikke det han skal ha på seg bryllupsdagen.Da blir det med all sannsynlighet en stram italiensk ulldress med nålestriper.Litt "mafioso" og veldig lekker.
Gifteklar:) Skrevet 19. januar 2007 #11 Skrevet 19. januar 2007 Min kjære har en stilig sort skreddersydd dress. Tror det hadde blitt kjempefint med den dressen, hvis vi får kjøpt vest og kalvekryss til. Det blir enten dressen, eller sjakett (som jeg kanskje er litt skeptisk til... litt dillete). Men et dumt spm: Når jeg har ivory kjole, skal hans skjorte "matche", eller skal den være helt hvit??? Mvh Gifteklar:)
mowgli Skrevet 21. januar 2007 #12 Skrevet 21. januar 2007 Kjole & hvitt er uaktuelt for oss... (eller meg...helt ærlig...) Jeg ville helst at min tilkommende skulle ha dress - som jeg syns han kler utrolig godt Men han ville helst ha noe helt annet på seg når han skulle gifte seg så når vi fant helt sort sjakett (bukse+jakke) ble det den beste løsningen for oss begge
Kath Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 22. januar 2007 Tror vi også ender opp med sjakett, men jeg lurer på hva jeg skal gjøre med fargene!? Min kjole er "light gold" (minner om ivory) tror jeg bare må dra ham med for å prøve litt! Hvilke butikker leier/kjøper dere??? Kath
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå