Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har brukt 2.3 i ID, men liker det ikke (pga skimmeret). skal nå prøve glo minerals eller kiss me minerals.

jeg lurer derforpå hvilket nr dere som har brukkt 2.3 i ID bruker av glo minerals/KMM. tenkte uansett å bestille prøve fra KMM før jeg kjøper, men greit å høre her hva andre har endt opp med slik at jeg iallefall sørger for å bestille riktige prøver :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Jeg brukte 2.3 i ID, og har Honey Light i Glo. HL er mer gultonet og litt mørkere enn 2.3.

Skrevet

Jeg spurte KMM om dette, og fikk dette svaret:

Skal du matche 2,3 finnes det flere alternativer men vi har ingen farger som er identiske.

Clara, Carla og Becky-3 er de vanligste valgene.

Clara er lysere, Carla litt mindre gul og Becky en kald nyanse sånn nogenlunde i samme gate men med litt mer dekkende formel.

Mange blander Clara og Carla, men det kommer litt an på undertonene dine. Siden 2,3 er en ganske stor bag der de fleste vil passe inn på et vis er det vanskelig å anslå mer nøyaktig uten å vite litt mer om fargene dine.

Finner du ikke en match på de første 3 forsøkene/prøvene hos oss er all annen prøving gratis, så slipper du ihvertfall å blakke deg på foundation matching :-)

Skrevet

Jeg brukte aldri 2,3 men dett kan kanskje hjelpe med å utelukke.

Jeg brukte 1 Fair i i.d noen ganger blandet med 3, litt etter årstidene.

Fair ble for grå for meg alene og litt for mørk.

I kmm bruker jeg Anne og noen ganger Clara men Anne passer bedre.

Jeg kjøpte hele den rosa skalaen da jeg kjøpte mine prøver så jeg vet at Ayla er alt for rosa for meg og Carla er for mørk. Anya gikk til nød i sommer da jeg var veldig brun (faux tan) men var vel også egentlig for mørk :)

De gule fargene har jeg ikke prøvd og ikke Becky som er nevnt over her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...