Gå til innhold

selge 110 liters akvarium

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan litt om akvarium her som vet? Aner rett og slett ikke hva jeg skal ta for det... er i fin stand og har tenkt og selge det med pumpe, lys, varme, evt. sand og "bordet" det står på....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs på mye det. Er det gammelt? Ripefritt? Hva slags utstyr følger med? Bord? Lysarmatur? Hva slags rør? Fisk? Sand? Planter? Hvilke typer?

Et akvarium som er i "fin stand" for noen trenger ikke være det for andre. Jeg vil helst ha en spesiell type pumpe til mine akvarier, det er greit om du sier merket og hva du egentlig har av utstyr. :)

Skrevet

Ekskludert bordet tenker jeg 700-1000 blir passe. Hvor mye du kan legge på for bordet kommer veldig an på hva slags bord det er. For et helt enkelt stativ kan du kanskje legge på 100-200kr, er det et skikkelig, pent bord som fulgte med akvariet, så kan du sikkert ta 500kr for det.

Til sammenligning, komplette akvarier på ca 200 liter uten bord selges gjerne for ca 1200-1500 kr, og komplette akvarier på rundt 70 liter uten bord for rundt 500kr. Et skikkelig bord kan trekke opp prisen en del.

Gjest beekeeper
Skrevet (endret)

Kanskje du kan spørre på Nettakvariet

Så får du sikkert mange svar fra folk som kan disse bruktprisene :)

Endret av beekeeper
Skrevet

Sjekk ut litt annonser på nettakvariet og akvaforum. Der ser du hva de "proffe" legger seg på i pris. Jeg kjøpte et ett år gammelt 96-liters akvarium inkl bord, pumpe og varmekolbe til 1000 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...