lillen Skrevet 15. februar 2003 #1 Del Skrevet 15. februar 2003 Lurer litt på hvor mye dere har brukt/skal bruke på bryllupskake!? Jeg har ikke peiling på sånne priser, og vet heller ikke hva slags kake vi skal velge. Noen ideer? :-? ( det er mulig vi kan få det i gave fra stefar, for han er baker! Men problemet er at han må reise 15 mil til bryllupet, så da passer det hvertfall ikke med etasje-kake!? Andre kaker går det vel ann å lage dagen før? ) Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charly Skrevet 15. februar 2003 #2 Del Skrevet 15. februar 2003 Gudesen konditori lager lekre bryllupskaker, og de er ikke dyre!! Vi fikk en spesiallaget som ble levert i den Rema 1000 butikken som ligger nærmest stedet vi hadde bryllupsfest og vi betalte 1270,- for tre etg kake, inkl stativ. (som vi måtte returnere) Det er vel et godt forslag?!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. februar 2003 #3 Del Skrevet 15. februar 2003 Jeg har bestilt tre etasjes marsipankake på sølvstativ som er dekket med omtrent hundre roser. Den koster tre tusen pluss tusen i dep for stativet..(som jeg har veeldig lyst til å beholde...) Da kan du selv velge hva som skal være i den...Har bestilt på Baker Nordby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 16. februar 2003 #4 Del Skrevet 16. februar 2003 Tror vi kommer til å betale ca. 2000. Det er en sjokoladekake (med hvit sjokolade i fyllet - nyydelig!), med hvit sukkerglasur (heelt hvit) og lekkert pyntet med masse roser... Vil anbefale en kikk innom her: home.c2i.net/tmengelsen/bryllups.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte20 Skrevet 23. februar 2003 #5 Del Skrevet 23. februar 2003 Min kjære er utrolig flink med bryllupskaker ( han er kokk) så han skal lage den selv !! Han skal bake bunnene på forhånd i cafeen vår, og dagen før dagen skal han i samarbeid med en kokkevenn pynte den. Alt av marsipanpynt kan han jo lage på forhånd, så det er bare å sette det på. Kakestativet er bestefaren hans godt i gang med å dreie av tre. Du kan jo spørre stefaren din om det er mulig å komme dagen i forveien. Han kan jo lage ferdig bunner og pynt i bakeriet hvor han jobber, og bare legge på blomster, pynt, marsipan (e.l.) dagen før. Han får jo sikkert låne litt utstyr hvor han jobber. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå