elliane Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Hei Tenkte å farge hår med denne. Lurer på hvilke farge jeg skal ta. Er mørk blond nå, blå øyne og fregner. Huden blir fort brun. Noen som har gode anbefalinger som har blitt vellykket. Finnes det nettsider der de ulike fargen blir beskrevet. Har sett på lorealparis.com.
lillesky Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Jeg har brukt 8.0 og da fikk jeg grønt hår. Det kommer nok av at jeg hadde frisørstripet hår fra før av (det er noe med at frisørfarger kræsjer med rene farger). 8.3 har jeg brukt, og vært veldig fornøyd med, men den blir kanskje litt for lys for deg? Jeg ville ha valgt en farge som ikke er helt ren. 6.3 er fin (har ikke prøvd den selv). 6.34 blir for rød. Ville nok valgt en av de på 6. linja, for de på 5 (og lavere) blir for mørke og de på 7 blir muligens for lyse.
elliane Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2007 Takk skal studere de på 6 njærmere. Det har stått mellom 6-7 og deromkring. Kan ikke ha for mye rødt. Prøvde for noen år siden en av de på 7. Husker jeg fikk en gusjen farge og måtte til frisør og ta lyse striper for å dekke det verste. Burde kansje ha lært, men d er svindyrt med frisør kvar 6 uke og håper å finne noe jeg kan gjør selv og bli fornøyd med.
elliane Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2007 Halloen Jeg kjøpte 6,23, det var den som virket best for mitt hår tenkte jeg. Erfaringer med denne? Er litt småredd for fiasko.
Rexina Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Jeg er også mørk blond, og farga håret med det for litt over en uke siden. Brukte 8.0 og fikk veldig fint hår i all efall. Det så helt naturlig ut. Men ikke bruk de penslene rett på håret når du skal stripe. Legg eller lokken på en aliminiumsfoliebit og klin på med børsten, før du lukker igjen folien over håret og bretter den lissom. Da får du mye mer naturlige striper og du slipper at det smitter av på hårene under osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå