*anne Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Hei! Jeg har tittet inn i et vindu her i blokken min og sett at det er noen som har en veldig kul greie på soverommet sitt! Det er en ganske stor plastiksak, med små "lommer" tett i tett til å putte fotografier oppi! Det er sikkert plass til 10x10 bilder, minst, og resultatet blir jo et stort "teppe" av yndlingsbildene dine som dekker mye av veggen! Men er det noen som aner hvor jeg kan få tak i noe sånt? Tenkte på ikea, men finner liksom ikke noe på hjemmesidene deres! Noen ideer?
Antoinette Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 ROOM har en slik ramme men jeg mener også at IKEA har det i den nye katalogen for 2007.
LadyInRed Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Tenkte på ikea, men finner liksom ikke noe på hjemmesidene deres! ← jeg fant heller ikke noe på hjemmesiden til ikea (har lyst på en slik bilderamme jeg og!), men det hender ofte at de har ting på ikea som ikke er på hjemmeiden så det er verdt å ta turen dit å sjekke selv dersom du bor nær ikea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå