Gjest Kikoro Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Hei! Hva gjør dere? Tolker dere og later som om dere skjønner hvor de vil eller bare "tar dere det som det kommer"??? Jeg er midt i tolkinga nå se, og lurer på noe... KORTVERSJON FØLGER ( (tidsspenn ca 3 uker) -Møtes lørdag på byn, sitter og prater hele kvelden... -Blir invitert hjem søndag kveld -Ligger lavt (ikke sender sms osv) blir bedt tilbake -Kommer tilbake kliner mer enn prater -Sender litt sms, blir invitert igjen -Drar igjen prater mer enn kliner -Han ringer (han hater å snakke i tlf og inviterer meg igjen) -Bare prater og koser -Sender ingen sms, han sender og lurer på om jeg kommer på besøk snart Vi har ikke ligget sammen, jeg tenkte at om interessen fortsatt vedvarte uten det så var det jo positivt, og taktikken min har funka... Så, hva tror dere andre tolkere og synsere? Må legge til at vi er ikke 16 og 18 år, hehe, selvom det nesten kunne virke sann;) Jeg har da prøvd taktikken som jeg selv kaller den: Ikke mase eller være pågående og det er som regel han som kontakter først... jeg blir veldig "hodestups forelsket" og er redd for å skremme bort.... Noen som kan hjelpe til med kjøreplan fremover??? Kikoro
Lestat Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Jeg tror den beste "kjøreplanen" er å bruke tid sammen med han, i stedet for å sitte her og tolke deg bort
~Mrs.Valentine~ Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 (endret) Jeg tror den beste "kjøreplanen" er å bruke tid sammen med han, i stedet for å sitte her og tolke deg bort ← Ta tiden til hjelp, så finner du nok snart ut hvor dette bærer hen. Lykke til. Endret 19. januar 2007 av ~Mrs.Valentine~
L.v.b.s Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Jeg tror den beste "kjøreplanen" er å bruke tid sammen med han, i stedet for å sitte her og tolke deg bort Helt enig med Lestat. Bare vær deg selv og la ting skje naturlig. Når det kommer til å ta kontakt pr.sms/mms/samtale på tlf,så er det vel en uskreven sjekkeregel som sier at man ikke bør misbruke dette og heller ikke være for tilbakeholden. Det aller beste er å treffe hverandre fordi sms lett kan bli misforstått eller kan være vanskelig å tolke riktig. Lykke til
Samantha Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 Syns det her høyres veldig lovande ut! Fortsett sånn, men du kan kanskje gi han litt meir feedback (i form av sende sms først, invitere han?), så han ikkje trur du er uinteressert. Uansett: Gi opp tolke han. Håplaust!
Gjest Kaya83 Skrevet 20. januar 2007 #6 Skrevet 20. januar 2007 Ja, enig i det folk har skrevet øverst.. Ta litt kontakt du og, men ikke virk hysterisk og tolk så lite som mulig.. Bare slapp av og kos deg.. Og hvis du føler deg frustrert bør du ta det ut på venninner i stedet for han.. Og ja, ikke ha sex med han før du vet at han er interessert i mer enn sex.. Menn har av og til noen merkelige fremgangsmåter for å få seg noe.. (og nei, jeg mener absolutt ikke at han har det) Det er kjempepositivt at han tar så mye kontakt.. Hihi
Cognizance Skrevet 21. januar 2007 #7 Skrevet 21. januar 2007 En kamerat fortalte meg om et uttrykk en annen kamerat av han hadde kommet opp med for slike situasjoner, høyre-venstre-finte. Da trekker man seg unna, lar være å ta kontakt, og venter til jenta følger på. Så snur man. Nå har du finta nok, snu og gå mot han, tenker jeg
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2007 #8 Skrevet 21. januar 2007 Slik skal menn tolkes: Ja=Ja, Nei=nei, kanskje betyr:kanskje, vises interesse: Er det interessant. Opphører interessen: Er et ikke interessant. Det som sies, er det som menes. What you see is what you get:-)
Gjest Kikoro Skrevet 21. januar 2007 #9 Skrevet 21. januar 2007 Ha ha, i dag blei jeg invitert på pizza , så dette går jo veien får man si:) Takk for innspill alle sammen.... Hjelper liksom å dele litt frustrasjon her inne merker jeg... Hilsen Kikoro med ca 1 000 000 sommerfugler i magen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå