Gå til innhold

Bursdag på beste vest...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid kjipt å få bil i feil farge...

Skrevet

Åh, milde jesus..

Stakkars. Jeg skjønner henne godt, jeg. Hun ville jo ha en blå bil, det hadde hun faktisk sagt mange ganger! :ironi::ler:

Skrevet

Ja dere kan le dere. Men hun har faktisk fortalt pappan sin "a million times" at hun vil ha en blå bil. Stakkars henne, det var den bursdagen lizzm.

Skrevet

Artig med lillebror (?), da, som fortsetter å filme og legger bortskjemte drittungen ut på nettet. :klappe:

Skrevet

:ler: Tragisk hvor bortskjemt det faktisk går an å bli! Synes det verste var at faren liksom skulle ordne opp i det- jeg hadde levert den bilen tilbake igjen asap!

"Dadddddyyyyyy"! :legrine:

Skrevet
Artig med lillebror (?), da, som fortsetter å filme og legger bortskjemte drittungen ut på nettet. :klappe:

Ja, hehe. "neida kameraet ER slått av *filme filme* :sjarmor: " Men det virker som om hun skjønner at han filmer og at han får seg en rett høyre etterhvert :ler:

Mamman blir jo så lei seg/beskjemmet at hun rømmer inn i huset.

Skrevet

Artig.

Her er vinneren

Gjest Leiababe
Skrevet

Stakkars jente som fikk blå bil da gitt :overrasket: Tenk at faren faktisk kjøpte en ny bil til henne.. That's like.. OMG.. sooo crazy :sjarmor:

Gjest beekeeper
Skrevet

At det går an!!!!

Bortskjemte drittunge!

Skrevet

Jeg leste kjapt nedover tråden før jeg så filmen. Forventet egentlig en furten seks-åring som tramper i gulvet i rasende sinne over feil farge på bilen.....hehe...

Gjest Leiababe
Skrevet
Jeg leste kjapt nedover tråden før jeg så filmen. Forventet egentlig en furten seks-åring som tramper i gulvet i rasende sinne over feil farge på bilen.....hehe...

Var jo på det nivået da... :) Eller mye verre, denne jenta er jo tross alt ikke liten lenger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...