Gjest niomi Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 http://www.glumbert.com/media/birthday (skru opp volumet, lyden er litt lav)
Gjenglemt sykkellås Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Åh, milde jesus.. Stakkars. Jeg skjønner henne godt, jeg. Hun ville jo ha en blå bil, det hadde hun faktisk sagt mange ganger!
Gjest Gjesta Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 Ja dere kan le dere. Men hun har faktisk fortalt pappan sin "a million times" at hun vil ha en blå bil. Stakkars henne, det var den bursdagen lizzm.
Gjest niomi Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 Artig med lillebror (?), da, som fortsetter å filme og legger bortskjemte drittungen ut på nettet.
brumma* Skrevet 19. januar 2007 #7 Skrevet 19. januar 2007 Tragisk hvor bortskjemt det faktisk går an å bli! Synes det verste var at faren liksom skulle ordne opp i det- jeg hadde levert den bilen tilbake igjen asap! "Dadddddyyyyyy"!
Gjest Gjesta Skrevet 19. januar 2007 #8 Skrevet 19. januar 2007 Artig med lillebror (?), da, som fortsetter å filme og legger bortskjemte drittungen ut på nettet. ← Ja, hehe. "neida kameraet ER slått av *filme filme* " Men det virker som om hun skjønner at han filmer og at han får seg en rett høyre etterhvert Mamman blir jo så lei seg/beskjemmet at hun rømmer inn i huset.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 19. januar 2007 #9 Skrevet 19. januar 2007 Ikke for å ødelegge, men her er oppfølgerne: http://www.youtube.com/watch?v=qWkQeX_RN9Q...related&search= Men personlig mener jeg at den første helt klart kunne vært autentisk. Det er nok bortskjemte drittunger
Gjest Leiababe Skrevet 19. januar 2007 #11 Skrevet 19. januar 2007 Stakkars jente som fikk blå bil da gitt Tenk at faren faktisk kjøpte en ny bil til henne.. That's like.. OMG.. sooo crazy
Gjest beekeeper Skrevet 19. januar 2007 #12 Skrevet 19. januar 2007 At det går an!!!! Bortskjemte drittunge!
Wildy Skrevet 19. januar 2007 #13 Skrevet 19. januar 2007 Jeg leste kjapt nedover tråden før jeg så filmen. Forventet egentlig en furten seks-åring som tramper i gulvet i rasende sinne over feil farge på bilen.....hehe...
Gjest Leiababe Skrevet 19. januar 2007 #14 Skrevet 19. januar 2007 Jeg leste kjapt nedover tråden før jeg så filmen. Forventet egentlig en furten seks-åring som tramper i gulvet i rasende sinne over feil farge på bilen.....hehe... ← Var jo på det nivået da... Eller mye verre, denne jenta er jo tross alt ikke liten lenger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå