Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg en ny tv til stuen som jeg får levert neste uke. Har fått den anbefalt av en venn av meg som jobber i bransjen. Søkte på merkenavnet her på KG men fikk ingen treff.

Er det noen som har en tv fra dette tyske merket og som kan fortelle som sine erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en flatskjerm av samme merke, veldig bra bilde og klare fine farger. Kan absolutt anbefalast!

Skrevet
Vi har en flatskjerm av samme merke, veldig bra bilde og klare fine farger. Kan absolutt anbefalast!

Ah, så bra med tilbakemelding. Regner med at jeg har gjort et godt valg, holdt nemlig på å have nedi Elkjøp-fella :ler:

Skrevet

Knallbra TVer fra Loewe, men kanskje litt dyre ?

Flat-TV er langt fra en moden teknologi, enten du velger LCD eller plasma. Jeg tror økonomien ved å velge en dyr TV idag er ganske dårlig. Ja, du får noe som varer, men nu kommer ikke til å ha like stor glede av en knallgod TV i 10 år som to (ved kjøpstid) medium gode TVer i 5 år hver.

Min abefaling til andre, dersom pris/kvalitet ratio betyr noe: kjøp midt på treet.

(PV60 plasmaen fra Panasonic til ca 14000,- er en god plasma for tiden fra 37" - 42". LCD synes jeg det ser ut som de nyeste Samsungene er veldig bra for prisen.)

Dersom kvalitet er alt som teller: Loewe er et godt valg! Gode bilder, god brukervennlighet. (På noen av dem er det tilogmed grei lyd, i motsetning til de fleste flat-tver. Men kjøper du flat tv har du sikkert hjemmekino-anlegg ...)

Skrevet (endret)
Flat-TV er langt fra en moden teknologi, enten du velger LCD eller plasma. Jeg tror økonomien ved å velge en dyr TV idag er ganske dårlig. Ja, du får noe som varer, men nu kommer ikke til å ha like stor glede av en knallgod TV i 10 år som to (ved kjøpstid) medium gode TVer i 5 år hver.

(Jeg siterer meg selv litt, hehe.)

I motsetning til produkter som f.eks. vaskemaskin, der det bare er å kjøpe så bra du har råd til. Go Miele! Men om 5 år er TV noe helt annet enn det er i dag. Bruk halvparten av det toppmodellen koster idag, og kjøp deg en ny om 5 år som vil overgå det du kan tenke deg.

Nå skal jeg gi meg. Jeg har sterke meninger om pris/kvalitet/teknologimodenhet forholdet, og eier derfor ikke flat-tv :) Sweet-spoten er ikke nådd i det markedet.

Endret av Gustenpus
Skrevet

Vi hadde en Loewe tv...flotte tv'er, men litt dyre. Har hørt at det er meget god kvalitet fra Loewe....og vi var iaf veldig fornøyd med vår.

Skrevet
Vi hadde en Loewe tv...flotte tv'er, men litt dyre. Har hørt at det er meget god kvalitet fra Loewe....og vi var iaf veldig fornøyd med vår.

Jeg er veldig spent, jeg har en flatskjerm på veggen på soverommet som jeg er kjempefornøyd med men det er ikke en Loewe.

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg hatt den nye tven i noen dager og den er herlig. Fantastisk kult og stilrikt design og flott bilde/lyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...