Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle :) Ikke det at jeg kjenner noen her "inne", men syns liksom jeg har bablet litt med noen likevel. Dessuten har jeg vært ram på å skrive innlegg her ;)

Nå, etter at jeg ble så lei meg da mensen kom i går, har jeg bestemt meg for å ta en liten pause fra Prøve-forumet. Tror rett og slett jeg går litt for mye inn i alt sammen....leser jo om alt fra egløsningstester til mulig-graviditeter, til folk som mister...Alt dette er ikke helt heldig for meg akkurat nå som jeg selv har så lyst på...Har nemlig en stor tro på at kroppen kan bli stresset av slikt - og stress, det virker jo inn på muligheten til å bli gravid...sies det.

Så, jeg og min kjære fortsetter å prøve. Jeg kommer ikke engang til å lese her inne, og aller minst skrive noe.Men vips, så er jeg tilbake.

Vil bare si tusen takk for alle svar jeg har fått og for oppmuntring i går da jeg var så nedbrutt! Dere er skjønne... :klem: Og jeg vet at neste gang mensen kommer, så kommer jeg ikke til å ta så på vei, har jo lært litt underveis ;)

Dessuten - jeg har i grunnen stappet meg så full av info om alt fra eggløsning til symptomer og graviditet, at jeg tror jeg kan en del nå ;) så popper jeg heller innom når jeg har fått alt på avstand.

Vel, det var dagens lille oppfordring til å ikke suge til seg absolutt alt man leser på nett, det er lett å tro man er gravid bare av den grunn ;)

Lykke til så lenge alle prøvere! Håper på det aller aller beste for alle!

God klem fra Nurken

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt begrunnelsen din Nurken! Lykke til videre! Kanskje ses vi om en stund! Klem Silla. (mitt gamle navn..)

Skrevet

Lykke til nurken! har sett mye til deg i graviditetsforumet!, håper ikke det er lenge til neste gang. Må si at jeg skjønner deg godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...