chanell Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Jeg leter etter en øyenskygge fra chanel som heter cascade, den skal visstnok være fin som highligter. Er det noen som har denne eller har sett den i parfymeri eller på noen nettsider? jeg leste mye skryt om denne på en svensk nettside. Ser forresten også at chanel har fått en øyenskygge base, er det noen som har erfaring med denne?
Karamba Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Den eneste jeg får frem når jeg søker hos SN er denne, men denne er flytende...
chanell Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2007 Hmmm, ja da var det vel kansje denne jeg har hørt om, den så jo egentlig litt for hvit ut etter min smak. Noen andre som har en fin øyenskygge å annbefale, en som kan brukes som highligter, en som hansje er litt mer varm i tonen....?
Antoinette Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Forsøk Max Factor sin som heter Pale Pebbles, den er sandfarget og har vært min favoritt i noen år nå. Koster ca 75 kr.
Rosenrød Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 Makeup store sin Muffin er veldig fin som base. 125 kroner.
chanell Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. januar 2007 Takk for forslag, jeg skal å se på make-up store i Trondheim.
JallaJalla Skrevet 19. januar 2007 #8 Skrevet 19. januar 2007 Chanel har en mono skygg i farge Lotus. Er en skygge som kan brukes som base og highlighter. Den er mer kremhvit og man ser dermed ikke ut som G.G.Girls
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå