Gjest Gjesta Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Jeg har fått noen heftige dotter i ørene. Jeg har vært forkjølet hele uka, men har ikke vært snørrete eller tett i nesa. bare vond hals og nedsatt almenntilstand + en del hoste. Jeg har hatt litt dotter flere dager, men de har ikke vært så ille. Det værste har vært en intens kløe langt inne i øret. Men i dag har det blusset opp skikkelig. Det kjennes ut som om noe skal sprenges (det gjør ikke vondt). Jeg har kjempeproblemer med hørselen og alt er veldig slitsomt. Akkurat nå sitter jeg på jobb og har ikke sjans til å komme meg til lege eller apotek, men er det noen som har noen tips? (Jeg bruker ikke nesespray for jeg har veldig sensitive slimhinner i nesa, til og med saltvannspray gjør forferdelig vondt.)
Devana Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Prøvd å holde deg for nesa og blåse med munnen igjen sånn at du får et trykk i øret? Kan være at det er tett rundt der, og da går det nok over av seg selv etterhvert. God bedring forresten
Gjest Gjesta Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Nei det funker heller ikke Gjesper og gjesper og blåser og blåser
Gjest Skya Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Jeg har slitt med det samme i forbindelse med forkjølelse. Har vært i kontakt med ØNH-avd. Og den eneste behandlingen doktoren der kunne anbefale var nettopp nesespray, evt. skylle med saltvann. Men kanskje det hjelper å skylde med vanlig vann og? Jeg ble iallefall bedre med en gang, og jeg brukte saltvannsoppløsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå