Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Ei venninne ramla borti en neger på byen for litt siden. Det var litt av en opplevelse visstnok.En enormt svær og herlig kuk. Ble skikkelig tent. Kunne tenkt meg å prøve jeg oxo. mmmmmmm Er det noen her inne som har erfaring med negerpikk.????
Gjest Uregistrert_Morgenfugl Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Min kjæreste er neger, og jeg kan herved avkrefte alle myter om at negre har så stor penis, er så god i senga osv.. Den er HELT "ordinær"! Verken mer eller mindre! Og god i senga..? Joda.. Han har blitt litt bedre etterhvert - etter litt "opplæring" fra meg Såe.. Tror ikke akkurat hudfargen avgjør om han har stor penis eller ikke. Og heller ikke prestasjonene Ærlighet varer lengst har jeg hørt...
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Hadde en kjæreste som var afrikaner med en stor og dugende sak, ja. Men tror ikke det var pga at han var neger, heller pga at han kunne sine saker
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Jeg har hatt noen svarte menn ja. De fleste lå på normalen mens en var skikkelig stor. Akkurat slik som norske menn. De fleste på gjennomsnittet og så noen godt over.
Gjest glamourgirl Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 Negerpikk? Mener du, trådstarter at du seriøst har lyst å gå ut og sjekke en "neger" og pule'n bare for å se om han har stor pikk?
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 Det heter ikke "negerpikk" lenger - det heter "sydhavslederpikk"
Yme Skrevet 19. januar 2007 #7 Skrevet 19. januar 2007 Det heter ikke "negerpikk" lenger - det heter "sydhavslederpikk" ← Det er nok ikke sån at brune menn har noe lengre tisselass, gitt. De sjekka det på mythbusters, men den episoden må nok lastes ned fra internett
Prego Skrevet 19. januar 2007 #8 Skrevet 19. januar 2007 Jeg har ikke prøvd negerpikk. Får ikke av den jeg allerede har.
aline Skrevet 19. januar 2007 #9 Skrevet 19. januar 2007 har prøvd svart pikk ja, og den var stor nok og deilig nok den, men har prøvd større og deiligere pikk, på en liten, hvit mann med små hender og normale føtter, han var ganske lav og blond i håret... 1
Antoinette Skrevet 19. januar 2007 #10 Skrevet 19. januar 2007 Det er nok ikke sån at brune menn har noe lengre tisselass, gitt. De sjekka det på mythbusters, men den episoden må nok lastes ned fra internett ← Ha Ha Ha Mythbusters. Synes jeg ser de to superheterokara gyve løs på det temaet
Orestes Skrevet 20. januar 2007 #11 Skrevet 20. januar 2007 Også jeg som trodde Jamie og Adam hadde noe på gang.....
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2007 #12 Skrevet 20. januar 2007 har prøvd svart pikk ja, og den var stor nok og deilig nok den, men har prøvd større og deiligere pikk, på en liten, hvit mann med små hender og normale føtter, han var ganske lav og blond i håret... ← Jo større, jo deiligere?
aline Skrevet 20. januar 2007 #13 Skrevet 20. januar 2007 (endret) Jo større, jo deiligere? ← absolutt ikke, men det går an å være større OG deiligere, uten at deiligere trenger å ha noe med større å gjøre. (den største jeg har vært borti, var langt ifra deilig, det var bare vondt og ikke deilig PGA at den var for stor. den var og på en hvit mann, bare for å legge til det pga trådens tema).. men nå handler DENNE tråden om størrelse da, og ja, jeg har truffet større og deiligere pikker en den svarte, selv om den svarte var stor nok og deilig nok. (og stor nok, trenger ikke bety større en gjennomsnittet, stor nok betyr enkelt og greit stor nok. ) Endret 20. januar 2007 av aline
Daiquiry Skrevet 20. januar 2007 #14 Skrevet 20. januar 2007 Nei, det har jeg ikke prøvd, og jeg har heller ikke en fantasi om å prøve det, men hvis det faller seg naturlig, hvorfor ikke???
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2007 #15 Skrevet 20. januar 2007 Hvordan skal den være for å være deilig? :icon_question:
Gjest gjesta Skrevet 20. januar 2007 #16 Skrevet 20. januar 2007 Tar jeg ikke helt feil, har noen moderatorer erfaring med negerpikk. Husker ikke helt hvilket forum det var snakk om, dog.
aline Skrevet 20. januar 2007 #17 Skrevet 20. januar 2007 Hvordan skal den være for å være deilig? :icon_question: ← hard
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2007 #18 Skrevet 20. januar 2007 har prøvd svart pikk ja, og den var stor nok og deilig nok den, men har prøvd større og deiligere pikk, på en liten, hvit mann med små hender og normale føtter, han var ganske lav og blond i håret... ← Takk skal du ha, hvis du husker meg ennå. Hilsen den blonde.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2007 #19 Skrevet 20. januar 2007 Dere høres jo ut som små Horer alle sammen i kveld her..... Jeg har prøv ditten og jeg har prøvd datten. Jeg blir små dårlig og lese slike innlegg,Fy skamme dere "norske jenter" ....hvis en kan kalle dere for det. PJUKT.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2007 #20 Skrevet 20. januar 2007 Dere høres jo ut som små Horer alle sammen i kveld her..... Jeg har prøv ditten og jeg har prøvd datten. Jeg blir små dårlig og lese slike innlegg,Fy skamme dere "norske jenter" ....hvis en kan kalle dere for det. PJUKT. ← Det går fint an å holde seg unna seksualitetsforumet hvis du er for sart til å takle å lese det som folk prater om her.
Anbefalte innlegg