Gjest Kermit Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Er det noen måte å finne ut hvor/hvem som står bank ukjente banktransaksjoner på konto? Jeg har fått tre ukjente utenlandstransaksjoner på min bankkonto(ja, det er kun jeg som disponerer den), men banken kan ikke fortelle meg hvor disse går fordi pengene kun reserveres på konto som "betaling utland" fram til de "får svar fra mottakerens bank"(eller noe i den duren), men når det skjer - og man ser hvem mottakeren er, så er jo pengene allerede forsvunnet utav konto...
liv Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Du må nesten tenke da, hva har du brukt penger påsom er uten for Norge. Har du f.eks handlet på nett? Er du helt sikker på at du ikke har brukt noe penger på utenlandssteder så bør du sperre kontoen!
Gjest Kermit Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 (endret) Det er sjelden jeg handler fra utlandet, så jeg er helt sikker på at det ikke dreier seg om noen avglemte shoppingrunder. Endret 19. januar 2007 av Kermit
liv Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 (endret) Steder på nett skrevet på norsk kan også ha utenlandske banker så det kan være at du har handlet på en norsk side? Endret 19. januar 2007 av liv
Gjest loren Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 Stemmer det liv sier.. da jeg bestilte biletter av SAS sto de som betaling utland en stund før de ble trekt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå