Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags skjørt bruker du nå om dagen? Til hverdagsbruk? Jeg syns ikke jeg finner noen fine noe sted nå og vil gjerne ha inspirasjon., Jeg bruker helst skjørt og støvletter, men vil også se skjørt som passer til joggesko.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker bare skjørt. Helst A-formede med blomster eller annet trykk på. Ellers har jeg et olaskjørt, et svart med tynne hvite striper (del av en drakt), og et med tyll under. Alle er høye i livet og går til knærne.

Bruker støvletter til noen og joggesko til noen, men de fleste kan jeg bruke til begge deler.

Skrevet

Brukte mye skjørt før. Til knærne, gjerne i litt tynt stoff (altså ikke stivt stoff som krøller) med rett fasong. Eller litt kortere i tweed eller kord med tykke strømpebukser.

Nå er jeg litt lei skjørt og går en del i kjole isteden. Bruker ofte diverse omslagskjoler til knærne. :)

Skrevet

Jeg bruker typiske "dress skjørt". svarte, grå, pinstriped etc. da med støvletter til. enten pene med høy hæl på jobb, eller tøffere, kraftigere støvletter på fritid.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Eneste skjørtet jeg bruker er kilten min fra Campbell klanen :)

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Søk det opp, du fikk jo full beskrivelse :P Eneste bilde jeg har av meg i det skjørtet vil ikke vises fram :O

Skrevet

Jeg gikk også mye i skjørt før, men nå liker jeg bedre å gå i kjoler med lengder fra rett over knærne og oppover, gjerne med tykke strømpebukser til, eller kanskje jeans.

Gjest Kristin_
Skrevet

Jeg elsker A-formede skjørt med tykt stoff (enten tweed eller vanlig skjørt + underskjørt). Det er veldig flatterende til min figur og får det i tillegg nesten til å se ut som jeg har rumpe :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...