aimee Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Jeg trenger nytt undertøy, og vil gjerne kjøpe det i en butikk som selger produkter med høy kvalitet, og ikke minst har god service. Hvor finner jeg det i Trondheim?
Sun Mei Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Det ligger ved Nova Kinosenter, rett over Ahlens
spinnvil Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 SHE er bra ja, men det er litt for dyrt for meg. Kjøpte undertøyet jeg skal bruke på bryllupsdagen der. Kjempegod service, og undertøyet sitter helt perfekt. Ble en helt annen størrelse enn jeg trodde da...
aimee Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2007 Hehe, ja jeg også måtte bytte størrelse da jeg kjøpte meg skikkelig underøy for første gang i fjor. Det var en så god overraskelse, at jeg ikke vil bruke mer penger på undertøy i vanlige kleskjeder lenger. Dere sier det er bra på SHE, finnes det andre butikker i byen? Kan jo være greit med alternativer. Takk for tips!
Sun Mei Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 Nei, jeg er så fornøyd med SHE så jeg anbefaler kun den butikken
siina Skrevet 19. januar 2007 #7 Skrevet 19. januar 2007 Brits undertøyssalong på Stjørdal sies visstnok å være den beste nord for Dovre. Det ligger 20 minutters kjøring fra Trondheim, men det er vel verdt å kjøre for å se? -siina-
FantasDick Skrevet 20. januar 2007 #8 Skrevet 20. januar 2007 Er ikke Reimers ganske gode på undertøy, da?
Gjest Blanca Skrevet 20. januar 2007 #9 Skrevet 20. januar 2007 Reimers har mye bra undertøy, ja. Jeg trives bedre å handle der enn hos She. Synes ekspeditørene på She er i overkant ubluferdige. Jeg liker god service, men jeg vil gjerne ha et hint før de river opp gardinene og avdekker meg foran hele butikken.
Sun Mei Skrevet 20. januar 2007 #10 Skrevet 20. januar 2007 Men det gjør de da. De spør meg alltid om jeg har fått på meg bh`en også kommer de og hjelper med tilpasning. Det synes jeg er supert. Var en tur der i dag og handlet et helt sett
Chic' Wilma Skrevet 20. januar 2007 #11 Skrevet 20. januar 2007 Det brukte å ligge en liten en i Midtbypassasjen (heter det det??) . Det Lille Under. Det har vært mange forskjellige butikker der i etterkant, nå er det en rocke/goth butikk. Hvis noen vet hvor det ble av Det Lille Under blir jeg veldig glad da det lenge var min favoritt undertøysbutikk, likte den mye bedre enn She.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå