Cola;) Skrevet 19. januar 2007 #21 Skrevet 19. januar 2007 Det Nye, KK, Kamille, Se&Hør Leser ikke noen av de fast, men det er disse bladene jeg kjøper når jeg vil ha noe lesestoff
Gjest Skya Skrevet 19. januar 2007 #22 Skrevet 19. januar 2007 Det Nye, Woman, iForm og Se og hør. Men skal slutte å lese Woman med en gang abbonementet mitt går ut, tegnet det for å få SATC-skoeska rimelig.
Nilma Skrevet 19. januar 2007 #23 Skrevet 19. januar 2007 Jeg synes typiske dameblader er ufattelig kjedelige, så i den kategorien kjøper jeg kun KK en svært sjelden gang (som flylesning). Det jeg kjøper fast er matmagasiner: Good Food og Olive kjøper jeg hver måned, WFI og et par andre mer sporadisk.
Gjest Aloha Skrevet 19. januar 2007 #24 Skrevet 19. januar 2007 Mitt absolutte favorittblad er Kamille. Ellers leser jeg Woman, ukeblader som Her og Nå/Se og Hør, litt i Elle, Mag etc. en gang i blant.
Gjest Advena Skrevet 19. januar 2007 #25 Skrevet 19. januar 2007 Fast leser av Nemi og Donald. Leser av og til Kamille, Det Nye, Cosmo, Ukeblad og Mag også.
Gjest Kristin_ Skrevet 19. januar 2007 #26 Skrevet 19. januar 2007 Jeg leser: Kingsize M KK når jeg er hjemme Rolling Stone (på biblioteket) MOJO (ditto) Pondus ... (også spider-man om bestekompisen har det liggende lett tilgjengelig når jeg er på besøk) Av og til kjøper jeg Cosmo eller Glamour eller lign når jeg f.eks skal ta toget men blir alltid like skuffet over mengden lesestoff... Og i tillegg er det hakket for dyrt
Ottine Skrevet 19. januar 2007 #27 Skrevet 19. januar 2007 Jeg abbonnerer på DET NYE Kjøper av og til KK og Bonytt Mor har Norsk Ukeblad og bestemor Allers - så da blir det til at jeg låner av dem av og til også.
Mischa Skrevet 19. januar 2007 #28 Skrevet 19. januar 2007 Cosmopolitan UK In Style US Glamour UK Company UK
Gjest Fruktfat Skrevet 19. januar 2007 #29 Skrevet 19. januar 2007 (endret) kjøper og leser stort sett bare svenske blader: -plaza kvinna -glamour -solo -cosmopolitan -elle og så abonnerer vi på: -bonytt -mann -slitz Endret 19. januar 2007 av Fruktfat
Läkerol Skrevet 21. januar 2007 #30 Skrevet 21. januar 2007 Elle Marie Claire (UK) Vanity Fair (US) KK, låner med mamma Se & Hør når eg er på besøk med bestemora mi Skulle ønske det var fleire gode norske blad, blir dyrt å kjøpe utenlandske i lengden
Irie Skrevet 21. januar 2007 #31 Skrevet 21. januar 2007 Jeg kjøper Henne, Apetitt, Pondus, Nemi, M og Rocky fast. Leser Bonytt fast på biblioteket.
Mischa Skrevet 21. januar 2007 #32 Skrevet 21. januar 2007 kjøper og leser stort sett bare svenske blader: -plaza kvinna -glamour -solo -cosmopolitan -elle og så abonnerer vi på: -bonytt -mann -slitz ← Hvor får du tak i Plaza Kvinna ?????
Gjest Gjest 1 Skrevet 21. januar 2007 #33 Skrevet 21. januar 2007 (endret) Inspirert av tråden hvilke blader leste du som barn og ungdom lurer jeg på hvilke blader du leser nå. Jeg leser: Woman (abonnerer Inside Mag Det Nye Cosmopolitan Elle en skjelden gang ← + Henne, Tique, Hello, Ok, Shape Up, I Form, Dine Penger, Kapital, Se og Hør, Vogue, Femina, Eva, m.fl. Blader og magasin blir en stor utgiftspost, avgiftsnivået i Norge er spesielt høyt på dette (også). Det er greit å holde seg orientert om hva som skjer i de ulike magasinene/bladene, fordi så mange leser dem og følgelig lar de seg påvirke. Disse bladene er med på å forme samfunnet på sin mpte og følgelig er det ikke dumt å være orientert. Endret 21. januar 2007 av Gjest 1
Gjest Vilja :-) Skrevet 21. januar 2007 #34 Skrevet 21. januar 2007 Abbonnerer på Henne, Bonytt og National Geographic
Søtpotita Skrevet 21. januar 2007 #35 Skrevet 21. januar 2007 Abonnerar på Woman, og kjøper som oftast Det Nye
LadyInRed Skrevet 21. januar 2007 #36 Skrevet 21. januar 2007 Jeg kjøpte et Woman i sommer, og ble kjempeskuffa. Makan til undervurdering av kvinner! Samme gata som Cosmopolitan. Så de liker ikke, med andre ord ikke. ← helt enig. ellers abonnerer jeg på elle, det nye makeup& hår og shape-up. liker shape-up best. ellers kjøper jeg av og til henne, kk eller kamille.
Gjest Fruktfat Skrevet 21. januar 2007 #37 Skrevet 21. januar 2007 Hvor får du tak i Plaza Kvinna ????? ← vi er jevnlig i sverige men det er mulig de har det på narvesen?
Søtpotita Skrevet 21. januar 2007 #38 Skrevet 21. januar 2007 Forresten abonnerar eg på Make up og hår også
Mischa Skrevet 21. januar 2007 #39 Skrevet 21. januar 2007 vi er jevnlig i sverige men det er mulig de har det på narvesen? ← Nope. Har sjekket Tro meg, jeg er GODT kjent i Narvesens bladhyller i hele Oslo Får be typen kjøpe til meg når han er å besøker familien sin da
~Mrs.Valentine~ Skrevet 21. januar 2007 #40 Skrevet 21. januar 2007 Abbonerer på Iform og alle mulige interiør blader. I tillegg pleier jeg å kjøpe DetNye eller KK (eller lese dem på biblioteket)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå