Gjest Borghild Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Inspirert av tråden hvilke blader leste du som barn og ungdom lurer jeg på hvilke blader du leser nå. Jeg leser: Woman (abonnerer) Islandshesten (abonnerer) Inside Mag Det Nye Cosmopolitan Elle en skjelden gang
aimee Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Jeg kjøpte et Woman i sommer, og ble kjempeskuffa. Makan til undervurdering av kvinner! Samme gata som Cosmopolitan. Så de liker ikke, med andre ord ikke. Det Nye har jeg lest fast i 14 år (hjelp, har jeg blitt så gammel! ) og Shape-Up synes jeg er et veldig godt blad.
Gjest Leiababe Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 (endret) Leser litt forskjellige blader, og kjøper en 3-4 ulike hver måned. Da veksler jeg mellom: Elle KK Henne Det nye Woman Kamille KK Mojo Mute Bonytt Vakre hjem og interiør Elle interiør og Norsk hagetidend fra tid til annen(blir som regel vår/sommer...) ..måtte inn å endre litt her.. må jo for all del ikke glemme geniale Pondus Endret 18. januar 2007 av Leiababe
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Det Nye amerikanske Cosmopolitan Costume Nemi Larssons Gale Verden Pondus M
Gjest Nattblomst Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 Cosmopolitan (norsk utgave) Det Nye Pondus
pusla Skrevet 18. januar 2007 #6 Skrevet 18. januar 2007 Jeg abonnerer på Kamille. Ellers leser jeg KK et par ganger i måneden.
Gjest Bodillen Skrevet 18. januar 2007 #7 Skrevet 18. januar 2007 Jeg greier ikke å finne et ukeblad som apellerer til meg, så jeg leser bare Bonytt. Kjøpte KK oh Hjemmet før, men det er grenser for hvor mange kake- og slankeoppskrifter man gidder å bla over, liksom...
Ava Skrevet 18. januar 2007 #8 Skrevet 18. januar 2007 *Engelske Glamour *Engelske Elle *Mag *Costume *Nemi *Norske Elle *Interiørmagasinet Men ikke alle hveer måned da
Malou Skrevet 18. januar 2007 #9 Skrevet 18. januar 2007 Jeg pleier å kjøpe amerikanske InStyle også abonnerer jeg BoligLiv.
linky Skrevet 18. januar 2007 #10 Skrevet 18. januar 2007 Kjøper ikke så mye blader for tia, men det hender jo og da veksler det mellom Det Nye, kamille og mag.
Gjest synseren Skrevet 18. januar 2007 #11 Skrevet 18. januar 2007 Jeg abbonerer på Kamille. Men etter at jeg begynte å surfe på nettet, har det blitt dårlig med lesing. Pcen stjeler mye tid har jeg funnet ut. Men det er nå kjekt også da.
loffen Skrevet 18. januar 2007 #12 Skrevet 18. januar 2007 Jeg greier ikke å finne et ukeblad som apellerer til meg, så jeg leser bare Bonytt. Kjøpte KK oh Hjemmet før, men det er grenser for hvor mange kake- og slankeoppskrifter man gidder å bla over, liksom... ← Akkurat det samme her! Dette var nesten skummelt.
Karamba Skrevet 18. januar 2007 #13 Skrevet 18. januar 2007 Leser fast: Elle Det Nye Mamma Kjøper innimellom Henne Cosmopolitan Bonytt
Gjest LilSweetie Skrevet 18. januar 2007 #14 Skrevet 18. januar 2007 Jeg kjøper ingen blader hver måned, når jeg skal ta buss langt eller fly, eller er veldig sliten kjøper jeg: - woman - engelsk glamour - amerikansk cosmopolitan Blader jeg liker bedre, som jeg kjøper hvis jeg har lyst til å lese dem litt mer aktivt: - amerikanske vanity fair - amerikanske elle - nylon Og noen andre innimellom. Og noen ganger får jeg tegneserier. Da blir jeg glad
Hu i Svingen Skrevet 18. januar 2007 #15 Skrevet 18. januar 2007 Abonnerer på Det Nye og snikleser FHM. Og Pondus.
Gjest Kaploink Skrevet 18. januar 2007 #16 Skrevet 18. januar 2007 Les fast: Ny Tid kvar veke (abonnerar) Byggekunst Rocky Larsons Gale Verden Tusj M Kjøpar iblandt: Henne KK Fett Kunst for Alle Tommy og Tigern Pondus Trur nok eg kjøpte fleire kvinneblad før, men etter å ha lesi dei meir og mindre sporadisk nokre år gjekk eg litt lei av gjenntakande artiklar av typen 10 triks som gjer han vill i senga, slik får du høgare sjølvtillitt og slik tek du vare på huda di/ håret ditt om vinteren/sommaren/hausten/våren.
GoldenGlow Skrevet 18. januar 2007 #17 Skrevet 18. januar 2007 Woman, Cosmopolitan og Elle Og se&hør eller her&nå............
Anglofil Skrevet 18. januar 2007 #18 Skrevet 18. januar 2007 Det Nye (abonnerer) Noen ganger kjøper jeg Larsons Gale Verden og MAD. Mvh Yvonne
Gjest Gjesta Skrevet 19. januar 2007 #19 Skrevet 19. januar 2007 (endret) Abonnerer ikke på noen, men kjøper svært sporadisk Tique, Elle og Bonytt (eller andre interiørblader - men det går år mellom hver gang). Blir fort mettet av ukebladjournalistikk, så tror det går ca et halvt år mellom hver gang jeg kikker i bladhylla. Savner riktignok jevn og billig tilgang på Vanity Fair, så helt glansfri er jeg nok ikke. Ja, også har jeg kjøpt M en gang. (og om tegneserier regnes som blader har jeg endel eksemplarer av Forresten... ellers ikke så mye periodika der heller) Aviser regner jeg ikke inn her. Endret 19. januar 2007 av bendelorm
Gjest Orinoco Skrevet 19. januar 2007 #20 Skrevet 19. januar 2007 Leser Cosmopolitan (UK) fast, og det hender jeg kjøper Company (UK). That's it.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå