Gå til innhold

Baby shoppebok for Fomleheimens attpåklatt!

Fru Fomle

Anbefalte innlegg

Og så fant jeg ut jeg hadde denne liggende. Kjøpt for over et år siden med tanke på å gi i presang, men nå får jeg bruke den selv..

post-2668-1170330334.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig mange fine klær hun får. :Nikke:

:hjerter:

Tusen takk! :)

Nå er det ikke alt for lenge til jeg kan begynne å vaske dem og gjøre alt klart heller. :hoppe:

Gleder meg!! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Da er vogna kommet i hus! :hoppe:

Bestilt fra babyjungle.nl. Ble litt skuffet over hvor hard medfart pakkene har fått på veien, men heldigvis så ser det ut til at det ikke er noen større skader. Litt skraper på noen plastdeler, men vet ikke om jeg orker å styre mer med det. Synes omtrent ikke, men irriterende nok. :forvirret:

Bestilte TFK Joggster Twist sportsvogn, bag, adapter til Maxi Cosi bilsete og regntrekk til både sportsvogn og bag.

Her er vogna med bag på:

post-2668-1171530445.jpg

Vogn med Fleurville stelleveske:

post-2668-1171530458.jpg

Med Skip Hop stelleveske:

post-2668-1171530471.jpg

Detalj av skraper på kalesje bag, ble litt uklart:

post-2668-1171530483.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok av klær denne lille påskekyllingjenta deres får.. :)

....og i dag kom det enda flere i en pakke fra H&M. :)

Fine vogna!  :hoppe:

Jeg vil også ha...  :sjenert:  :ler:

Du får jo bare bestemme deg for hvilken du vil ha og sette i gang. ;) Så forresten en Buggis i dag, den vogna tiltaler meg mer og mer for hver gang jeg ser den. Så liten og snedden, men likevel romslig... Angrer ikke altså. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Kan jeg spørre om du kjøpt Fleureville-stelleveska di i butikk (evt. hvor?), eller har du bestilt på nettet? Jeg vil-vil-vil ha pink stripe-stelleveske :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Kan jeg spørre om du kjøpt Fleureville-stelleveska di i butikk (evt. hvor?), eller har du bestilt på nettet? Jeg vil-vil-vil ha pink stripe-stelleveske :sjenert:

Jeg har bestilt den fra kiwi-kid i USA. Fikk pakken sendt til mannen mens han var der borte på jobb, og sparte toll og sånt. :)

Har jo ikke fått testet den ut ennå, men jeg er litt skeptisk til at den er så åpen i toppen. Det er en ganske stor glipe i ene enden, så det spørs hvordan den vil takle alt regnet som er på disse trakter. Men det er jo en god unnskyldning for hvorfor jeg trenger mer enn en veske. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kiwi-kid jeg har tenkt til å bestille fra, hvis jeg bestiller, men jeg er så utålmodig, så jeg kommer til å fly på veggen mens jeg venter på den... :sjenert:

Gløppe i den ene siden hørtes jo absolutt ikke bra ut, nei... Det får isåtilfelle være en "sommer-veske" til de absolutt skyfrie dagene :rosasmil: Vi har en skip*hop dash som kan være med på regnværsdagene!

Jeg ender nok opp med å bestille en om ikke for lenge, ja :Nikke:

Takk for info! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig, Burpen! :)

Det har forresten kommet et par nye design nå også, sjekk fleurville sine hjemmesider. Likte godt den som heter Pink Ogo, men nå får det holde med dem jeg har. :ler:

*veskegal*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig, Burpen!  :)

Det har forresten kommet et par nye design nå også, sjekk fleurville sine hjemmesider. Likte godt den som heter Pink Ogo, men nå får det holde med dem jeg har. :ler:

*veskegal*

Mye fint der!

Glad det snart er vår så man kan gå litt bananas i butikkene! *Lengter etter å kjøpe vår stæsj*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye fint der!

Glad det snart er vår så man kan gå litt bananas i butikkene! *Lengter etter å kjøpe vår stæsj*

Trodde det begynte å komme vår stæsj i massevis nå? :klø: Har ikke vært i butikker på evigheter, handler stort sett på nettet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har kommet masse i butikkene. Det er bare det at når man må vente et par mnd før man får brukt det man har kjøpt er det liksom litt kjedelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pink Ogo var også fin, ja :Nikke:

Jeg får etterlyse "live-bilder" av den hengende på rosa buggis på nybaktmamma, for å se åssen det ser ut :rosasmil:

Jeg har heldigvis litt betenkningstid, siden vi kan bruke skip*hop'en med det nøytrale trekket vårt, fram til sommer'n...

Til sommer'n blir vogna rosa, og da er det litt stilig med en litt fancy veske også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pink Ogo var også fin, ja :Nikke:

Jeg får etterlyse "live-bilder" av den hengende på rosa buggis på nybaktmamma, for å se åssen det ser ut :rosasmil:

Jeg har heldigvis litt betenkningstid, siden vi kan bruke skip*hop'en med det nøytrale trekket vårt, fram til sommer'n...

Til sommer'n blir vogna rosa, og da er det litt stilig med en litt fancy veske også!

De har det meste på nybaktmamma ja. ;) Pink Stripe ser ihvertfall veldig fin ut til rosa Buggis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I går spurte jeg svigermor om hun kunne strikke noe til oss. Hun var allerede godt igang og hadde strikket masse. :overrasket: Flere jakker, kjoler og et stort teppe som hun skulle tove. Gleder meg til å se det! :rosasmil:

Så da trakk jeg tilbake hele "bestillingen" min. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Du tviler ikke lenger på at det blir ei jente? ;)

Dette ble kjøpt før tvilen satte inn. :ler:

----------------------

I dag har jeg kjøpt madrass og tilbehør til sprinkelsenga, og dermed er alle nødvendigheter i hus. :hoppe: Nå gjenstår bare småting/ ting vi kan ønske oss i barselgave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...