Fru Fomle Skrevet 18. januar 2007 #1 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Har tenkt lenge jeg skulle starte en baby-shoppebok, så herved erklærer jeg den for åpnet. Prosjektet: Baby-jente ventes i april, 2 storebrødre på 8 og 5 år. Første skritt er å sette opp utstyrslisten for å få en oversikt, det er jammen mye som trengs når en kvittet seg med nesten alt etter nr. 2. Men jeg angrer ikke på det, shopping er gøy! Rød tekst = ting vi har kjøpt/lånt/arvet etc. Grønn tekst = planlagt kjøpt Utstyrslisten: Sprinkelseng - har fra tidligere Madrass til sprinkelseng - vil ha ny pga faren for krybbedød Dyne til sprinkelseng - har fra tidligere Sengesett, laken til sprinkelseng - 2 sett + flere laken Lammeskinn Kantbeskytter Uro - FisherPrice Jungle Bilstol - MaxiCosi CabrioFix Stellekommode Vaskekluter Gulpekluter Håndklær Barnevogn m/tilbehør TFK fra babyjungle.nl Dyne til vogn Laken og sengesett til vogn - 2 sett Vognteppe - svigermor strikker Stelleveske - har nå 3 Bæreslynge - Moby Wrap fra Lotusbarn BabyBjørn - får låne Vippestol - får låne BabyCall Baby-gym Avent brystpumpe - får kjøpt en omtrent ubrukt fra venninne Sterilisator? - dropper! Avent flasker Høy barnestol - har fra tidligere Helseteppe - har 2-3 stk fra før Mor Signes babyteppe - strikker selv Hentesett - svigermor strikker ...og selvfølgelig klær i massevis. Endret 13. mars 2007 av Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 18. januar 2007 De første klærne kjøpte jeg rett etter ultralyd i november, de ble bestilt fra Ellos. Start-sett: Bodyer: Bukser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 18. januar 2007 Lammeskinn fra www.barnashage.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Klær fra www.filabel.dk Lua passer ikke helt til drakten, men det er ikke meningen at det skal brukes sammen. Endret 1. februar 2007 av Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 18. januar 2007 "Kupp" fra januarsalget. Fra O.Olsen: Fra Polarn o Pyret: Fleecedressen er i str. 68 og blir forhåpentligvis fin til høsten.. Har en hvit fleecedress etter minstemann som skal brukes i starten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 18. januar 2007 Bilstolen, MaxiCosi Cabrio Fix: Har foreløpig ikke kjøpt base, må se hvor god plass det blir i bilen. Og ikke minst hvilken bil vi ender opp med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 18. januar 2007 #7 Del Skrevet 18. januar 2007 inne å snikleser litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 18. januar 2007 inne å snikleser litt... ← Bare hyggelig det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 18. januar 2007 #9 Del Skrevet 18. januar 2007 Velkommen til shopping-gjengen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 19. januar 2007 Velkommen til shopping-gjengen! ← Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 22. januar 2007 #11 Del Skrevet 22. januar 2007 Shoppingbok, jo! Mye fint her, gleder meg til jeg også kan shoppeplanlegge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 22. januar 2007 #12 Del Skrevet 22. januar 2007 .... eller... shoppeplanlegge gjør jeg vel litt allerede... Shoppe blir vel de mest korrekte for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 22. januar 2007 #13 Del Skrevet 22. januar 2007 Det var en lang handleliste gitt Tror jeg skal vente med barn til jeg har jobbet en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #14 Del Skrevet 22. januar 2007 Shoppingbok, jo! Mye fint her, gleder meg til jeg også kan shoppeplanlegge. ← .... eller... shoppeplanlegge gjør jeg vel litt allerede... Shoppe blir vel de mest korrekte for min del. ← Planlegging er mer enn halve moroa! Det var en lang handleliste gitt Tror jeg skal vente med barn til jeg har jobbet en stund ← Det koster ja, men kan gjøres billigere i både omfang og pris enn det jeg legger opp til. ------------------ Har ikke noen nye "shopping-kupp" å rapportere om akkurat nå, men venter på en pakke fra Filabel (krysser fingre for at den sklir uhindret gjennom tollen) + en pakke fra LaRedoute med sengetøy, laken osv. Rååååsa selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 22. januar 2007 #15 Del Skrevet 22. januar 2007 Har du to gutter fra før eller? jeg vet jeg bør vite det, men husker ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #16 Del Skrevet 22. januar 2007 Har du to gutter fra før eller? jeg vet jeg bør vite det, men husker ikke ← Derfor står råååsa høyt i kurs. Jeg har tenkt litt på hvis det faktisk viser seg at legen så feil! Men hun var så skråsikker at jeg velger å stole på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 22. januar 2007 #17 Del Skrevet 22. januar 2007 Hehe ja var derfor jeg spurte.. hehe hvis det ikke stenger får du en liten feminin guttebaby hihi og babyer er jo litt vanskelige å se kjønn på, så du klarer sikkert å lure folk til han begynner å få skjegg uff så morsom jeg er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #18 Del Skrevet 1. februar 2007 hvis det ikke stenger får du en liten feminin guttebaby hihi og babyer er jo litt vanskelige å se kjønn på, så du klarer sikkert å lure folk til han begynner å få skjegg uff så morsom jeg er... ← Har hanldet litt mer. Har fått sengesett til sprinkelseng, fleeceteppe og badehåndkle fra LaRedoute. I rosa selvfølgelig. Hadde også bestilt en 2-pack amme-BH, men SÅ mye tror jeg ikke puppene kommer til å vokse . Så den blir nok returnert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #19 Del Skrevet 1. februar 2007 Enda en pakke fra filabel.dk. Dessverre ble den stoppa i tollen, så det ble 250 kr dyrere enn jeg hadde håpet. Dumme, ærlige butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #20 Del Skrevet 1. februar 2007 Noe fra lykkebarn.no: Fomlemannen mente at denne var kjøpt som ren smisk for å dekke over handlegalskapen. Mulig han har litt rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå