Gjest Litt redd Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 ...det fant legen på meg i dag nemlig. 'Dette har jeg aldri sett før - jeg må nok henvise deg til en gynekolog som har mere greie på dette'. Sa hun. Hun var ung da, men jeg fikk likevel en ekkel følelse av at dette var uvanlig på en eller annen måte... Men hun sa at det så ufarlig ut altså, men at det sannsynligvis var årsaken til svie og utflodsforandring jeg har hatt. Og hun mente gynekologen ville fjerne dem. Noen som har opplevd noe lignende, og kan berolige meg? Var det greit å fjerne dem? Hun tok heldigvis celleprøver også da, så jeg får i alle fall vite om det er noe galt. Men er litt redd og usikker her nå altså... Fødte i starten av september da, så vet ikke om det kan ha noe med det å gjøre?
Amanlis Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Jeg har hatt det. Var hos gynekolog og fjerna dem. Det var helt greit. Kjente ikke noe mer enn ved vanlig celleprøvetaking. Jeg hadde ingen plager i form av svie eller utflod. Gynekologen sa at dette var helt normalt.
Brunhilde Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Jeg har hatt det. Var hos gynekolog og fjerna dem. Det var helt greit. Kjente ikke noe mer enn ved vanlig celleprøvetaking. Jeg hadde ingen plager i form av svie eller utflod. Gynekologen sa at dette var helt normalt. ← Helt normalt og ikke spesielt plagsomt å ta bort.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Jeg har hatt det. Var hos gynekolog og fjerna dem. Det var helt greit. Kjente ikke noe mer enn ved vanlig celleprøvetaking. Jeg hadde ingen plager i form av svie eller utflod. Gynekologen sa at dette var helt normalt. ← Det hørtes bra ut - celleprøvetaking synes jeg ikke er ille (bortsett fra altås nå i dag da det var så innmari vondt med den åpnings-dingsen...). Men altså, jeg var hos legen fordi jeg har sterkt gul utflod og svie... Og hun mente disse utvekstene sikkert var årsaken...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå