Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEi,jeg skal laste ned sanger som gir meg godt humør..men kommer ikke på noen med litt fart ,rytme og muntre toner i..hmm..noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Vidvandre
Skrevet

Det meste av f.eks The Beatles, The Kinks, The Monkees, Donovan og Beach Boys er ganske feel-good og lunt. Here Comes The Sun, Octopuses Garden, Better Things, Waterloo Station, Daydream Believer, Colours, Mellow Yellow, Good Vibrations, God Only Knows, osv Og Johnny Cash's Ring of Fire og Walk the Line. Postgirobygget gir sommersteming hvis du er lei vinteren.

Men er ikke så mye fart i disse kanskje.

Gjest Vidvandre
Skrevet (endret)

Kanskje litt mer liv i noen av disse: Tubthumper- Chumbawumba, Do You Want To- Franz Ferdinand, I Want You To Want Me - Cheap Trick, I Got My Mind Set On You - George Harrison, Flagpole Sitta- Harvey Danger, Are You Gonna Be My Girl - Jet, I Love Rock and Roll - Joan Jett, Maestro - Kaizers Orchestra, I Was Made For Loving You - Kiss, Keep Yourself In Motion - Morten Abel, Say Say Say - McCartney/Jackson, Let Me Entertain You - Robbie Wiliams, Stuck in the Middle With You - Stealers Wheel, Ballroom Blitz - Sweet, Should I Stay or Should I Go - The Clash, Do You Love Me - The Contours, You Really Got Me Now - The Kinks, Helter Skelter - The Beatles, Steady As She Goes - the Raconteurs, Start Me Up - Rolling Stones, I Can't Explain - The Who

Endret av Vidvandre
Skrevet

Tusen takk for langt svar,ska laste ned noe nå:)

Gjest beekeeper
Skrevet

ALT AV ACDC!!!!!! :klappe:

Ellers, hvis du så etter sånne typiske gla-sanger, så har du jo låter som "walking on sunshine" av katarina and the waves (eller noe sånt) og "wake me up before you go-go" av wham!

(Disse låtene får derimot meg til å få lyst til å drepe noen, mildt sagt..)

Skrevet

Walking on sunshine... sånne ja! ;D

Gjest beekeeper
Skrevet

Hehe! ok. Da holder jeg meg unna. Har Wham på hjernen.. :frustrert:

Skrevet

Tusen hjertlig takk for svar :D herlig assa!! .. *laste ned*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...