gard Skrevet 18. januar 2007 #1 Del Skrevet 18. januar 2007 Hei Tore Bruland rir igjen i Roglands Avis: http://www.rogalandsavis.no/bruland/ Han kommer til å teste forskjellige restauranter i Stavanger fremover så det blir spennende å se hvilket terningkast de forskjellige får fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 19. januar 2007 #2 Del Skrevet 19. januar 2007 Dette er morsom og interessant lesing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 21. januar 2007 #3 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg er vel ikke akkurat en av Herr Brulands største beundrere. Han kunne gjerne latt hesten stå for min del! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pellegrino Skrevet 24. januar 2007 #4 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg liker Brulands artikler kjempegodt. Ikke alle virker like velfunderte, men det er uansett god underholdning. Det er synd at det er restauranter som får veeeldig dårlig kritikk, men det viser seg vel at i hvertfall noe av det stemmer med det generelle inntrykket av stedet. S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest 1 Skrevet 24. januar 2007 #5 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg har ikke sansen for den mannen og synes nok han kunne latt hesten stå en stund til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gard Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 24. januar 2007 Hei Jeg tror at hovedpoenget er at restaurantene blir testet av og til slik at de også gjør en innsats for å bli best mulig. Jeg tror mange av oss (inkludert meg selv) ikke er så flink til å gi tilbakemelding til restauranten dersom jeg er misfornøyd (eller fornøyd). Når det kommer en matkritiker på besøk på restauranten vise hva de er god for for de vet at et godt terningkast kan gi gode inntekter i tiden fremover. Etter å ha lest omtalen av Craigs tror jeg at jeg må avlegge den plassen et nytt besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pellegrino Skrevet 25. januar 2007 #7 Del Skrevet 25. januar 2007 Ja, etter min mening har han truffet midt i blinken når det gjelder Craigs. Jiiiihaaaa, cowboy. Ride on! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå