:-) anna Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Jeg bruker stre 46 - 48, og trenger skitøy. Altså en slalomdress eller lignende. Men hvor får man tak i den type tøy i såpass stor størrelse?
Cappuccino Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Denne tråden omhandler det samme. Men de har nå både bukser og jakker i din størrelsen i sportsbutikker også.
Gjest niomi Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Jeg brukte de størrelsene tidligere, og handlet ski- og slalomtøy i herreavdelingen. Man kan sikkert si mye rart om HM, men jeg har slalombukse fra herreavdelingen der (nå er den blitt "saggeslalombukse" ), hatt den siden 2001 og brukt den en god del både på slalom og i vanlig snøleik, og den er ikke slitt i det hele tatt. 300 flis, tror jeg at jeg betalte.
lillesky Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Tråden er ryddet. KGs regler. - lillesky (mod)
:-) anna Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2007 Måtte tråden ryddes?!! jaja I dag har jeg vært på to sportsbutikker, med uforrettet sak. I den ene hadde de ikke skibukser i større størrelser enn 42. Og de var i tillegg små i størrelsene. Skal ikke folk som bruker større størrelse enn 42 holde på ute om vinteren? Jeg merket at jeg "surnet" ganske kraftig. Spesielt når han forslo at jeg skulle kjøpe en herrebukse til 3.000 kroner. Om jeg i det hele tatt skulle drømt om å bruke så mye penger på en skibukse så skulle den i det minste sittet som støpt. Grrr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå