Gjest Allinara Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Får ikke til å logge meg på msn min!! Den blir mest sannsynlig blokkert av virus-programmet(har norton driten) eller en eller annen brannmur. Såvidt jeg vet har jeg bare windows brannmuren(har xp), men finner ikke noe slags innstillinger som kan tyde på at den blokker msn på noen av de to..... Frustrerende! Noen råd?
Liskat Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Det var mange som opplevde problemer med msn i går, så det er nok ikke hos deg feilen ligger.
Gjest Allinara Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 merka det etterhvert.Kommer meg på nå igjen så...
Gjest Kristin_ Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Alltid greit å sjekke statusen til MSN messenger før man begynner å fikle med internettinstillingene i pcen
Gjest Allinara Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Det er det første jeg gjør bestandig, men det sto at den var ok så da må man teste videre vettu.Men fikk det til etterhvert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå